سفر بخیر

دیدنی های مالدیو

نویسنده : تست

اگر به‌دنبال تمدد و آرامش اعصاب در بهشتی طبیعی با آب و هوایی مطبوع هستید، به مالدیو، سرزمین رویایی مملو از جزیره‌های حیرت‌انگیز سفر کنید.

مالدیو کوچک‌ترین کشور در قاره آسیا است که پایتخت آن شهر زیبای ماله است. این جزیره بهشتی با ۱۲ هزار جزیره شگفت‌انگیز، مروارید فیروزه‌ای رنگ اقیانوس هند است. تنها ۲۰۲ جزیره این مجمع‌الجزایر قابل سکونت هستند و ۸۸ جزیره آن گردشگرپذیر بوده و در آن‌ها هتل‌ها واقامتگاه‌هایی برای رفاه گردشگران تعبیه شده است. اگر به‌دنبال تمدد و آرامش اعصاب در بهشتی طبیعی با آب و هوایی مطبوع هستید، به این سرزمین رویایی مملو از جزیره‌های حیرت‌انگیز سفر کنید.

رستوران سابسیکس (Subsix)

رستوران معروف و منحصربه‌فرد سابسیکس، رستورانی بسیار جذاب و باورنکردنی است که در اعماق آب‌های جزیره مالدیو قرار گرفته است. در این رستوران می‌توانید غذای موردعلاقه و خوشمزه خود را در زیر آب‌های اقیانوس هند میل کنید. مشتریان برای رسیدن به این رستوران باید سوار قایق موتوری شده و راه‌پله‌ای ۳ لایه به ارتفاع ۱۳ متر را طی کنند.

با ورود به رستوران لوسترهایی به سبک ایتالیایی مانند مرجان‌های دریایی نظر شما را جلب خواهند کرد. اگر به‌دنبال تجربه‌ای جدید در مکانی خارق‌العاده هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما به این رستوران سر بزنید.

جزیره مافوشی (Maafushi)

جزیره مافوشی یکی از محبوب‌ترین جزیره‌ها و جاهای دیدنی مالدیو است. این جزیره که نزدیک به یک ساعت و نیم با پایتخت مالدیو، ماله قرار گرفته، نسبت به جزیره‌های دیگر مالدیو از هتل‌ها و اقامتگاه‌های بیشتری برخوردار است.

ساحل درخشان جزیره وادهو (Vaadhoo)

جزیره وادهو، قطعه‌ای از بهشت و یکی از شگفت‌انگیزترین پدیده‌های طبیعت را در خود جای داده است. ویژگی خاص و دیدنی این ساحل تنها در شب، زمانی که آب ساحل زیبای این جزیره به‌صورت کاملا رویایی در تلالو نور مهتاب می‌درخشد، نمایان می‌شود. گویی میلیون‌ها ستاره کوچک در اعماق دریا قرار دارند. این پدیده نتیجه وجود فیتوپلانکتون‌ها یا میکروب‌های دریایی شب‌تاب است که آب دریا را مانند آینه ستاره‌ها می‌کنند.

ثبت دیدگاه
نظرات کاربران