هتل شانگری لا بسفروس 5 ستاره استانبول

هتل شانگری لا بسفروس استانبول، Shangri-La Bosphorus, Istanbul، بین کاخ دلمه باغچه و موزه ی نیرو ی دریایی در ساحل اروپایی تنگه ی بسفر قرار گرفته است. یک استخر سرپوشیده، مرکز آبگرم "چی" و اتاق هایی شیک با امکانات مدرن در این هتل 5 ستاره ی لوکس قرار دارند.

 

اتاق های هتل شانگری لا بسفروس دارا ی دکوراسیونی امروزی هستند که با عناصر آسیایی تزئین شده اند . هر اتاق مجهز به امکانات پیشرفته، اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون صفحه تخت و داک آیپاد است. سرویس های بهداشتی اتاق ها از سنگ مرمر ساخته شده اند و کف آن ها دارا ی سیستم گرمایشی هستند. لوازم بهداشتی رایگان برند بولگاری در سرویس بهداشتی موجود می باشد.

مجموعه‌ی ورزشی هتل دارای استخر سرپوشیده استخر آب گرم و باشگاه بدنسازی است.
در مرکز اسپای این هتل خدماتی چون ماساژ ترکی، حمام ترکی و خدمات زیبایی پوست ارائه می‌شود. خدمات نگهداری از کودک نیز به شما عزیزان اراوه میشود تا نهایت لذت را ببرید.

 

صبحانه، نهار و سرویس چای عصرانه، تاپاس سرو شده و در فضایی آرام برنامه های تفریحی عصرانه آغاز می شوند.

رستوران ایست تو غذا های آسیایی و مدیترانه ای را با استفاده از با کیفیت ترین ترکیبات ترکی تهیه می کند. منو ی خلاقانه ی رستوران با فضا ی شیک و چشم انداز بی نظیر از تنگه ی بسفر ترکیبی فوق العاده را ایجاد می کنند. دستگاه تولید نودل، سوشی بار ژاپنی و ایستگاه گریل ایست تو، غذا خوری در این رستوران را به تجربه ای فراموش نشدنی تبدیل خواهند کرد