تور کیش آخر شهریور 1401

تور کیش آخر شهریور 1401 ارزان - تور کیش لحظه آخری تور کیش تابستان تور کیش لاکچری هتل ترنج

تور کیش آخر شهریور 1401

شهریور از ماه هایی است که بیشتر افراد سفر می کنند تا از آخرین ماه تابستان خود استفاده کنند. هوا ملایم می شود و خنک تر است و قبل از باز شدن مدارس و مراکز آموزشی، یک سفر می چسبد. اب و هوای کیش هم در شهریور بهتر شده و رزرو تور کیش آخر شهریور 1401 بیشتر می شود.

اب و هوای کیش در شهریور ماه هنوز کمی گرم و شرجی است اما برای سفری به یاد ماندنی در تابستان می توانید تور کیش 3 شب و دو روز را رزرو نمایید. اگر نمی توانید اب و هوای جزیره کیش در تابستان را تحمل نمایید، می توانید مهر و آبان به این جزیره زیبا سفر نمایید.

قیمت تور کیش آخر شهریور 1401

هزینه تور کیش شهریور

قیمت تور کیش بر اساس انتخاب تور کیش است. امکانات تور کیش بر قیمت ان تاثیر می گذارد. تور کیش در تابستان ارزان تر است و قیمت مناسبی دارد اما در اخر شهریور کمی مبلغ بیشتر می شود. قیمت تور کیش بر اساس هتل انتخابی و نوع ایرلاین و کلاس پرواز تعیین می شود.

زمان پرواز و حرکت تور هم عامل مهمی در قیمت گذاری تور کیش است. قیمت تور کیش در تابستان و شهریور ماه از 2 میلیون تومان به بالا است. برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با قیمت تور کیش آخر شهریور 1401 می توانید وارد وبسایت سفر 24 شوید. از طریق ارتباط با همکاران سفر بخیر هم می توانید از قیمت تور کیش مطلع شوید.

رزرو تور کیش شهریور

با توجه به اینکه سفر با تور کیش در آخر شهریور نسبت به دیگر روزها در تابستان پر ترافیک تر است، می توانید برای رزرو تور کیش آخر شهریور 1401 زودتر اقدام نمایید. تورهای خوب و با امکاناتی برای مسافران عزیز تابستانی ارائه می شود.

تور کیش تابستان ارزان

اگر قصد سفر با تور کیش در تابستان و اواخر شهریور ماه را دارید، می توانید از تورهای اقتصادی و به صرفه و با امکانات خوب و مناسب رزرو نمایید. تور کیش دقیقه 90  و تور کیش لحظه آخری از تورهای با امکانات و به صرفه هستند. می توانید این تورها را از طریق وبسایت و ارتباط با کارشناسان سفر24 رزرو نمایید.

در تابستان قیمت تور کیش بسیار مناسب تر از دیگر فصول در سال است. این هم به دلیل وجود گرما و شرجی در کیش در تابستان است. اما سفر با تور کیش آخر شهریور 1401 جذابیت ها و لذت خاص خودش را دارد. انواع تفریحات آبی را می توانید تجربه نمایید.

تفریحات کیش در اخر شهریور

تور کیش شهریور

همان طور که به ان اشاره شد، تفریحات آبی زیادی برای فصل تابستان و آخر شهریور در کیش وجود دارد. از شنا تا غواصی از سرگرمی ها و تفریحات لذت بخش تابستانی کیش است.

برای تفریحات آبی کیش در تور کیش شهریور ماه هزینه ها را در نظر داشته باشید و برای آن برنامه ریزی کنید. البته که غواصی و شنا هزینه زیادی ندارد اما برای انجام سایر تفریحات آبی در جزیره کیش نیاز به صرف هزینه می باشد. می توان به قایق سواری، جت اسکی و پارک دلفین ها اشاره داشت.

بهترین زمان سفر در تور کیش شهریور

اگر دوست دارید با تور کیش آخر شهریور 1401 ارزان سفر کنید، می توانید اوایل هفته را برای حرکت انتخاب نمایید. از آنجاییکه بیشتر مسافران آواخر هفته را به دلیل وجود تعطیلات برای سفر انتخاب می کنند، هزینه سفر بیشتر می شود. قیمت هتل و بلیط در اوایل هفته در کیش ارزان تر است. پس اگر برای شما مقدور است، برای سفر اقتصادی، برای اوایل هفته تور کیش را رزرو نمایید.

بهترین زمان سفر کیش

مدیریت زمان در سفر با تور کیش شهریور

برای اینکه از تمام زمان خود برای گردش و سفر استفاده نمایید، می توانید ساعات پرواز را به گونه ای انتخاب نمایید که از زمان خود استفاده بهینه داشته باشید.

برای انتخاب ساعت و زمان رفت خوب است اوایل صبح حدود ساعت 6 صبح را انتخاب نمایید که روز کامل خود را در جزیره کیش باشید و لذت ببرید. برای برگشت از کیش هم خوب است بلیط خود را برای بعدظهر رزرو نمایید که باز هم از روز خود در کیش استفاده نمایید. با این کار زمان بیشتری برای گردش و دیدن مراکز تفریحی کیش را دارید.

درست است که زمان تحویل اتاق هتل ساعت 2 بعدظهر است اما می توانید در هنگام ورود از مراکزی برای استراحت و صرف ناهار استفاده نمایید و لذت ببرید.

نکته مهمی که به ان باید اشاره شود این است که، قیمت بلیط هواپیما برای رفت در صبح و برگشت در بعدظهر گران تر است.

انتخاب تور کیش بسته بندی

اگر از تور کیش بسته بندی و پکیج استفاده نمایید، به صرفه تر و ارزان تر خواهد بود. بسیاری از شرکت ها و اژانس های گردشگری از هتل و بلیط گارانتی و چارتر رزرو می کنند که هزینه تور برای مسافران ارزان تر باشد. از این رو به صرفه تر است که تور کیش آخر شهریور 1401 را به صورت پکیج خریداری نمایید تا به صورت جدا جدا باشد.

در نهایت

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با رزرو تور کیش در شهریور می توانید با کارشناسان سفر24 در ارتباط بوده و یا از طریق وبسایت پیگیری نمایید.

سوالات متداول تور کیش آخر شهریور 1401

قیمت تور کیش در شهریور ماه چقدر است؟

قیمت تور کیش به موارد زیادی از امکانات تور بستگی دارد. در این مقاله به ان ها اشاره شده است.

بهترین زمان پرواز تور کیش برای رفت چه وقت می باشد؟

بهتر است زمان پرواز برای مسیر رفت صبح باشد. البته پروازهای شب از مسیر رفت، ارزان تر هستند.

بهترین فصل برای سفر ارزان به کیش چه فصلی است؟

برای اینکه سفر ارزان و اقتصادی به جزیره کیش داشته باشید، در تابستان سفر نمایید. تور کیش تابستانی را از سفر24 ارزان رزرو نمایید.