والیبال ساحلی کیش

والیبال ساحلی ورزشی برگرفته از بطن جامعه است که امروز از پرمخاطب ترین و محبوب ترین ورزش ها محسوب می گردد . مجموعه والیبال ساحلی کیش با برخورداری از استاندارد های بین المللی میزبان مسابقات متعدد جهانی بوده و آمادگی خدمات رسانی به گردشگران برای بازی های تفریحی را دارد .

والیبال ساحلی ورزشی مفرح و جذاب و در عین حال دشوار است که در زمین شنی انجام می شود . تاریخ شکل گیری حقیقی والیبال ساحلی را به درستی نمی توان مشخص کرد . والیبال ساحلی بر خلاف بسیاری دیگر از ورزش ها توسط شخص یا اشخاص و بر اساس قوانین و مقرراتی ابداع نشده تا به جامعه معرفی گردد . بلکه ورزشی برخاسته از زندگی اجتماعی مردم است که در اثر پا گرفتن و گسترش والیبال در جهان ، رفته رفته مردم در جریان زندگی خود میلی به اجرای این بازی در اوقات فراغت یا هنگام تفریح در ساحل از خود نشان داده اند ، و این گونه والیبال ساحلی از بطن جامعه و زندگی مردم برخاسته است .

ورزشی که حالا به عنوان یکی از جذاب ترین و پر مخاطب ترین رشته های المپیک ، مطرح است و در 90 کشور جهان به صورت رسمی به آن پرداخته می شود . محبوبیت این ورزش از دهه ۱۹۸۰ اتفاق افتاده است . 

 مجموعه والیبال ساحلی کیش یکی از زیباترین زمین ‌های والیبال ساحلی در آسیا محسوب می شود . این مجموعه با سه زمین والیبال اختصاصی و مجزا و همچنین نور پردازی استاندارد و حرفه ای در سه نوبت پذیرای مسافران و گردشگران تور کیش علاقمند به والیبال می باشد . این ورزش که یکی از ورزش های مفرح و پر تحرک است در سراسر دنیا بسیار پر طرفدار بوده و همان گونه که از نامش هم مشخص است ، قوانین مشابه با والیبال داخل سالن دارد ، با این تفاوت که در مسابقات رسمی والیبال ساحلی هر تیم از دو بازیکن تشکیل می‌شود و مربی و بازیکن ذخیره هم حضور ندارند . اما در مسابقات تفریحی و غیر رسمی معمولا تیم ‌ها با بیش از دو بازیکن تشکیل می‌شوند

این مجموعه تا کنون در پرورش بازیکن های خبره و حرفه ای که توانایی کسب مقام در مسابقات بین المللی را داشته باشند ، موفق بوده است . از همین رو علاوه بر گردشگران تور کیش که با قصد تفریح و سرگرمی از امکانات مجموعه بهره می برند ورزشکاران

را هم به سوی خود جلب نموده است . والیبال ساحلی ایران با این باور که ایران با برنامه های مدون و کارشناسی شده در آینده نزدیک به عنوان یک قطب والیبال ساحلی در منطقه ، آسیا و جهان مطرح خواهد شد ، فعالیت شبانه روزی خود را برای کسب موفقیت در به انجام رساندن این ماموریت ادامه می دهد و برای گسترس این رشته در داخل کشور و در میان جوانان ایران تلاش می نماید .

این مجموعه والیبال ساحلی کیش تا کنون شاهد رقابت ‌های بین‌المللی  والیبال ساحلی  بسیاری بوده است . سال گذشته سومین میزبانی پیاپی ایران در مسابقات والیبال جهانی در کیش برگزار شد و هواداران و علاقمندان بسیاری را به تور کیش جذب نمود تا هم از تماشای مسابقات لذت برده و هم از جزیره زیبای کیش بازدید نمایند .

گردشگران تور کیش می توانند با مراجعه به مجموعه والیبال ساحلی کیش در زمین شنی والیبال بازی کنند تا هم ورزش کرده باشند و هم از نشاط ورزش های گروهی برخوردار شوند .