تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری

برای رزرو تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری از طریق وبسایت اقدام نمایید.

تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری

اگر دوست دارید سفری اقتصادی و پر از آرامش و آسودگی داشته باشید، می توانید تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری را رزرو نمایید. برای رزرو تور کیش لحظه اخری در زمان های مناسب اقدام نمایید. می توانید جهت اطلاعات بیشتر در ارتباط با تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری با کارشناسان سفر24 در ارتباط باشید.

هتل بین المللی کیش از بهترین و شناخته شده ترین هتل های 5 ستاره در کیش است که امکانات بسیار مناسبی برای رفاه مسافران عزیز دارد. در ادامه مطلب با ویژگی ها و امکانات و موقعیت مکانی این هتل بیشتر آشنا خواهیم شد.

هتل بین المللی کیش

تور کیش هتل بین المللی

هتل 5 ستاره بین المللی کیش در سال 1396 شروع به فعالیت نمود. این هتل دارای 14 طبقه است که، اتاق و سوئیت های با امکاناتی دارد. تعداد اتاق و سوئیت در این هتل 342 می باشد.

هتل بین المللی کیش دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی است که، دسترسی عالی و راحتی به تفریحات آبی و دریایی در جزیره کیش دارد. برای سفری لوکس و لاکچری و اقامتی راحت می توانید تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری را انتخاب نمایید.

امکانات هتل بین المللی کیش

وقتی صحبت از هتلی 5 ستاره می شود، انتظار مسافران امکاناتی لوکس و لاکچری و در حد عالی است. دقیقا هتل بین المللی کیش این ویژگی ها را دارد. این هتل می تواند بهترین انتخاب برای سفر با تور کیش که لوکس باشد، است.

این هتل دارای لابی زیبا و بسیار شیک می باشد. دارای فضای سبز و اب و هوای مطبوعی است که مسافران عزیز می توانند از آن استفاده کنند و لحظات ارامش بخشی را سپری نمایند.

از دیگر امکانات این هتل می توان به، رستوران هایی با فضای شیک و مجلل اشاره داشت که دارای منوی متنوع و مناسب برای هر سلیقه و ذائقه ای است. این هتل دارای بوفه صبحانه متنوع به صورت رایگان است. این هتل دارای کافی شاپ های با انواع نوشیدنی و دسرهای خوشمزه می باشد. در کل می توان هتل بین المللی کیش را هتلی راحت و زیبا و در حد متوسط رو به بالا ارزیابی نمود. این هتل دارای اتاق هایی جادار و راحت می باشد.

اگر با تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری سفر می نمایید، به بازار ونوس بسیار نزدیک هستید و تا اسکله تفریحی هم 5 دقیقه پیاده روی خواهید داشت.

امکانات تفریحی هتل بین المللی کیش

هتل بین المللی کیش دارای امکانات تفریحی و آبی جذابی است و دارای استخر و سونا و مرکز ماساژ است. می توانید لحظات آرامش بخش و پر از خاطره را با تفریحات آبی این مجموعه تجربه نمایید.

از دیگر امکانات این هتل که می توان در مجموعه خدمات هم قرار داد، وجود سالن های زیبایی است که برای رفع نیاز مسافران عزیز وجود دارد.

ویژگی اتاق ها در هتل بین المللی کیش

رزرو تور کیش ارزان

وقتی با تور کیش هتل بین المللی کیش سفر می کنید، اینکه درباره ویژگی های اتاق های این هتل بدانید، طبیعی است و می تواند سفری آگاهانه و مطمئن را برایتان رقم بزند. پس در ادامه در این پاراگراف درباره ویژگی هتل بین المللی کیش می خوانیم.

هتل بین المللی کیش دارای اتاق های متنوع و متفاوت است که از ویژگی های آن می توان به، اتاق دوتخته توئین، اتاق دوتخته دوبل، اتاق دوتخته دوبل، اتاق سه تخته سینگل و سوئیت چهار نفره. اتاق ها به دو حالت رو به جزیره و رو به دریا قرار دارند، اشاره داشت.

در انتخاب اتاق دقت نمایید که بر اساس تعداد نفرات باشد زیرا ظرفیت اضافی ندارند. برای راحتی در سفر حتما این مورد را در نظر داشته باشید. از امکانات اتاق ها در هتل بین المللی کیش می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • اتاق ها و سوئیت ها بسیار راحت و شیک هستند
  • طراحی اتاتق ها سنتی و مدرن است
  • اتاق ها راحت و جادار هستند
  • دارای سرویس خواب بسیار شیک و راحت هستند
  • دکوراسیون زیبا و جذابی دارند
  • اتاق ها تمیز و بهداشتی هستند.
  • دارای سیستم تهویه مناسب و مطبوعی می باشند.
  • سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسبی دارند
  • دارای حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است

رزرو تور کیش هتل بین المللی کیش لحظه آخری

برای رزرو تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری می توانید در زمان های کم مسافر و در فصل تابستان و در اواسط هفته اقدام نمایید. از طریق وبسایت سفر24 و یا ارتباط با کارشناسان این مجموعه می توانید، در ارتباط باشید.

تور کیش لحظه آخری

تور کیش از اهواز ارزان

قیمت تور کیش لحظه آخری بسیار مناسب و اقتصادی است که در زمان های کم مسافر می توانید از طریق سایت و یا حضوری ان را رزرو نمایید. امکانات تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری مانند امکانات تور کیش معمولی است و فقط تفاوت می تواند در زمان پرواز باشد.

در نهایت اینکه

در این مقاله به عنوان تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری به ویژگی های هتل بین المللی کیش اشاره شد تا با آشنایی بیشتر و آگاهی بیشتر این هتل را برای محل اقامت خود در سفر با تور کیش از اهواز انتخاب نمایید.

سوالات متداول تور کیش از اهواز هتل بین المللی کیش لحظه آخری

قیمت تور کیش از اهواز هتل بین المللی چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت تور کیش هتل بین المللی وارد وبسایت سفر24 شده و قیمت ها را شفاف مشاهده نمایید.

تور کیش از اهواز لحظه آخری را چگونه رزرو کنم؟

برای رزرو تور کیش لحظه آخری، از طریق وبسایت سفر24 اقدام نمایید.

هتل بین المللی کیش چه امکاناتی دارد؟

برای سفری راحت و پر آرامش تور کیش هتل بین المللی کیش انتخاب مناسبی است. در این مطلب درباره ویژگی این هتل و امکاناتش کامل آمده است.