تور کیش از بندرعباس

در سفر24 تور کیش از بندرعباس ا می توان با هر بودجه ای رزرو نمود و سفر خاطره انگیزی داشت.

تور کیش از بندرعباس

با تور کیش از بندرعباس می توانید سفر بسیار خاطره انگیز و جذابی را در سواحل زیبای جنوب کشور را داشته باشید. جزیره کیش از توریستی ترین مناطق کشور ایران است که مسافران بسیاری را از داخل و خارج از کشور به سمت خود می کشاند. برای سفری راحت و خازطره انگیز و یا قیمت مناسب به جزیره کیش با تور کیش از بندرعباس با سفر24 سفر نمایید.

قیمت تور کیش از بندرعباس

عوامل زیادی بر قیمت تور کیش از بندرعباس تاثیر می گذارند که مهم ترین ان اقامتگاه و محل اسکان است. هتل ها و سوئیت های متنوع و با امکانات مختلف در جزیره کیش وجود دارد. قیمت محل اقامت با توجه به امکانات هتل مشخص می شود. هر چه امکانات بیشتر و بهتر باشد هزینه ائر کیش هم بیشتر خواهد شد.

از موارد مهم دیگر که در قیمت تور کیش اثر می گذارد، نوع ایرلاین و کلاس پرواز است. ایرلاین های فرست کلاس قیمت بیشتری دارند.

در تعیین قیمت تور کیش عوامل دیگری چون، زمان سفر و ساعت پرواز تاثیرگذار هستند. در سفر24 قیمت تور کیش از بندرعباس از 2 میلیون و پانصدهزار تومان به بالا است. می توان با هر بودجه ای تور کیش را رزرو نمود و سفر کرد. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان سفر24 در ارتباط باشید و یا از طریق وبسایت بررسی نمایید.

زمان خرید و رزرو تور کیش

خرید تور کیش

برای رزرو تور کیش در تعطیلات و زمان های پرمسافر باید زودتر اقدام نمایید. مثلا برای خرید تور کیش در تعطلات نوروزی باید حداقل از دو هفته قبل اقدام نمایید تا تور مورد نظر خود را انتخاب و رزور نمایید. در نظر داشته باشید که قیمت تورکیش در تعطیلات و از اواخر مهرماه تا اواخر اردیبهشت به بالاترین قیمت خود می رسد زیرا هوا معتدل است و مسافران بیشتری سفر می کنند. در این بازه زمانی هم پیک سفر است و هم هزینه سفر بیشتر خواهد بود.

در تابستان به دلیل گرما و شرجی بالا در جزیره کیش، مسافران کم تری به کیش سفر می کنند و طبیعی است که هزینه سفر و رزرو تور هم کم تر باشد. حتی در این زمان می توان برای سفر ارزان و اقتصادی به جزیره کیش، از تور کیش دقیقه 90 و تور کیش لحظه اخری استفاده کرد. در ادامه با تور کیش لحظه آخری و رزرو ان بیشتر آشنا می شویم.

تور کیش لحظه آخری از بندرعباس

در چند روز مانده به پرواز چارتر کننده، تور خود را با قیمت پایین تر و ارزان تر به مسافرین می فروشد. درصد تخفیف این تورها تا 70 درصد هم می رسد. حال در ادامه درباره اینکه چرا این تورها ارزان تر هستند بیشتر می خوانیم.

دلیل ارزان تر بودن تور لحظه اخری این است که تا زمان پرواز صندلی ها خالی مانده اند و پر نشده است. برای اینکه آژانس مسافرتی و چارترکننده ضرر کم تری داشته باشد، قیمت تور را بسیار پایین تر از تعرفه در لحظات آخری اعلام می کند. در اینصورت برای مسافران هم سود خوبی خواهد بود.

با خرید تور کیش از بندرعباس لحظه آخری، سود خوبی کرده اید و با هزینه بسیار کم با امکانات یک تور معمولی سفر نموده اید. فقط تنها عیب ان این است که امکان کنسلی این تورها وجود ندارد زیرا در لحظات اخر خریداری شده اند.

زمان سفر با تور کیش

از موارد مهمی که در تور کیش از بندرعباس باید در نظر داشته باشید و بر قیمت تور هم اثر می گذارد، زمان سفر است. زمان سفر می تواند زمان حرکت باشد، می تواند مدت زمان اقامت باشد و یا فصل و اب و هوای موجود باشد.

برای تعیین زمان سفر خود، زمان تور را با زمان مد نظر و مناسب خود کاملا تطبیق داده تا سفری راحت و بی دردسر داشته باشید.

اگر روزهای اقامت در جزیره کیش کم تر باشد، هزینه سفر هم کاهش دارد و البته در برخی مواقع می توان با قیمت مناسب تا یک هفته در جزیره کیش اقامت داشت. می توانید از تور کیش 4 شب و 5 روز و تور کیش یک هفته رزرو نمایید.

تور کیش هوایی از بندرعباس

تور کیش ارزان

اسان ترین و راحت ترین و بهترین راه سفر از بندرعباس به جزیره کیش، تور هوایی است. زمان سفر با تور هوایی کیش از بندرعباس، 40 دقیقه است. تور هوایی هزینه بیشتری از تورهای زمینی دارد اما بسیار راحت است و زمان کم تری را در طول مدت رسیدن به مقصد می گذرانید. برای افرادی که نمی توانند زمان زیادی را در مسیر سفر باشند، تور هوایی بهترین گزینه است.

تور کیش هتل ترنج از بندرعباس

اگر سفری لوکس و لاکچری را می خواهید به جزیره کیش تجربه نمایید، محل اقامت خود را از هتل های لوکس و 5 ستاره انتخاب نمایید. از هتل های لوکس و با امکانات خوب در جزیره کیش، هتل ترنج است. این هتل 5 ستاره امکانات تفریحی و گردشگری فوق العاده ای دارد. برای رزرو تور کیش از بندرعباس هتل ترنج می توانید با کارشناسان سفر24 در ارتباط باشید.

رزرو تور کیش اینترنتی

رزرو تور کیش ارزان

برای رزرو تور کیش و اطلاع از قیمت تور کیش از بندرعباس می توانید از ایرلاین های معتبر اقدام نمایید. رزرو از وبسایت بسیار راحت است و با تمرکز بیشتر و ارامش بیشتر می توانید بهترین تور کیش را خریداری نمایید. 

مزیت رزرو تور کیش از وبسایت این  است که از تور کیش دقیقه 90 و لحظه آخری هم مطلع می شوید.

 در نهایت

برای رزرو و خرید تور کیش از وبسایت های معتبر و آژانس ها مسافرتی شناخته شده اقدام نمایید. برای سفری راحت و ارزان به جزیره کیش رزرو خرید تور را از سفر24 داشته باشید.

سوالات متداول تور کیش از بندرعباس

مزیت خرید اینترنتی تور کیش چیست؟

دسترسی اسانی به همه خدمات و قیمت ها در زمان های مختلف پرواز دارید. از تورهای ارزان و دقیقه90 هم مطلع می شوید.

بهترین راه برای سفر به جزیره کیش چیست؟

بهترین راه استفاده از تور هوایی است که زمان کمی را در مسیر سفر هستید. هم راحت و هم مطمئن است.

قیمت تور کیش از بندرعباس چقدر است؟

قیمت تور کیش به عوامل زیادی بستگی دارد که مهم ترین ان ها امکانات هتل و محل اقامت است.