تور کیش از تهران ارزان قیمت

رزرو تور کیش از تهران ارزان قیمت - رزر تور کیش لحظه آخری ارزان- تور کیش از تهران ارزان در تابستان

تور کیش از تهران ارزان قیمت

سفر به جزیزه کیش از جذاب ترین و پرطرفدارترین سفرهای داخلی کشور است. هر ساله تعداد زیادی مسافر از مناطق مختلف در کشور به این جزیره سفر می کنند. سفر به جزیره کیش از گرانترین سفرهای داخلی است. اما با تور کیش می توانید سفر اقتصادی داشته باشید. برای رزرو تور کیش از تهران ارزان قیمت در این مطلب همراه ما باشید.

درست است که هزینه سفر کیش از دیگز سفرهای داخلی گران تر است و شاید در برخی مواقع با سفرهای خارجی ارزان برابری کند اما راه هایی برای سفر ارزان به کیش هم وجود دارد. در ادامه مطلب از سفر ارزان به کیش و رزرو تور کیش ارزان می خوانیم.

تور کیش از تهران ارزان در تابستان

رزرو تور کیش ارزان

برای اینکه سفر ارزانی به جزیره کیش داشته باشید می توانید زمان هایی را که مسافر کم تری برای کیش وجود دارد سفر نمایید. برای رزرو تور کیش از تهران ارزان قیمت می توانید در فصل تابستان اقدام نمایید. فصل تابستان هوای کیش گرم و شرجی است و مسافران کم تری به این جزیره در تابستان سفر می کنند، اما کیش در تابستان هم طرفداران خودش را دارد.

تور کیش از تهران ارزان لحظه آخری

از دیگر راه ها برای ارزان تر سفر کرده با تور کیش این است که از تورهای لحظه اخری و دقیقه 90 رزرو نمایید. تورهای لحظه آخری به دلیل اینکه تا لحظات آخر تکمیل ظرفیت نشده و با همان امکانات ارزان تر با قیمت پایین تر از تعرفه به فروش می رسد. تور کیش لحظه آخری را می توانید هم از طریق وبسایت و هم ارتباط تلفنی با کارشناسان رزرو نمایید.

قیمت تور کیش از تهران ارزان

قیمت تور کیش

قیمت تور کیش به اینک های زیادی بستگی دارد. اینکه شما چه توری را با چه امکاناتی رزرو کرده باشید، قیمت ها با هم فرق دارند. امکانات هتل، کلاس پرواز، ساعت پرواز و تاریخ پرواز در قیمت تور کیش از تهران ارزان قیمت تاثیر گذار هستند. برای اطلاع از قیمت تور کیش وارد وبسایت سفر به خیر شوید و قیمت انواع تور کیش را مشاهده نمایید.

تور کیش در تعطیلات نوروزی

اگر به دنبال تور کیش از تهران ارزان قیمت هستید، پیشنهاد می شود در زمانی که پرترافیک و شلوغ است، اقدام به رزرو تور کیش نفرمایید. در تعطیلات نوروزی و فصل اوایل فروردین تور کیش گران تر است و باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. هتل ها همه پر هستند و انتظار رزرو ارزان هتل را نداشته باشید.

اگر قصد سفر در فروردین ماه را با تور کیش از تهران دارید، در هفته سوم و چهارم فروردین، قیمت ها ارزان تر و مناسب تر از دو هفته ابتدایی می شود.

تور کیش در اسفند ماه

از روزهای پایانی سال، به دلیل اینکه بیشتر افراد مشغله کاری دارند و برنامه سفر خود را برای تعطیلات نوروزی قرار داده اند، می توانید ارزان تر به کیش سفر نمایید. مسافران کمتری هستند که در اواخر اسفند به کیش سفر کنند. در این زمان هتل ها و ایرلاین های خالی زیادی وجود دارد که می توانید راحت تور کیش ارزان رزرو نمایید.

عوامل موثر بر قیمت تور کیش ارزان

بیشترین عامل موثر در هزینه تور کیش از تهران ارزان قیمت، هزینه بلیط هواپیما است. می توان گفت گاهی تا 50% در قیمت سفر با تور کیش تاثیرگذار است. برای اطلاع شما عزیزان باید گفت که قیمت بلیط در اوایل هفته ارزان تر از اواخر هفته است.

بیشتر افراد برای سفر اخر هفته را انتخاب می کنند و ترافیک بیشتری وجود دارد. برای اینکه بلیط هواپیما ارزان تری را رزرو نمایید در اواخر هفته اقدام نفرمایید. اقدام خرد و رزرو بلیط در اوایل هفته تا 35% در هزینه سفر شما صرفه جویی می کند.

  • در پرواز رفت کیش اگر در روزهای جمعه تا دوشنبه رزرو بلیط داشته باشید اران تر از رزر ان در روزهای دوشنبه تا پنج شنبه است.
  • در پرواز برگشت کیش هم د اوایل هفته بلیط ارزان تر است تا اینکه خرید بلیط در اواخر هفته باشد.

تاثیر کیفیت و ساعت پرواز در قیمت تور کیش

پرواز تور کیش ارزان

بشیاری افراد ممکن است اینگونه تصوری داشته باشند که در تور کیش از تهران ارزان قیمت، نوع ایرلاین از بدترین است و بسیار بی کیفیت است. اما اینگونه نیست، در اور کیش ارزان از ساعات پروازی که خیلی استقبال نمی شود، رزرو صورت می گیرد. مثلا در زمان رفت ساعت حرکت بعدظهر باشد و در صبح خیلی زود زمان برگشت برای پرواز باشد.

تور کیش از تهران ارزان زمینی

برای اینکه ارزان تر به جزیره کیش سفر داشته باشید می توانید از تور زمینی هم استفاده نمایید. کتفی است خود را با هر وسیله زمینی چون قطار و اتوبوس به بندرعباس رسانده و با لنج به جزیره کیش برسید. انتخاب تور زمینی از گزینه های سفر ارزان کیش است.

در نهایت

برای آگاهی بیشتر از شرایط و رزرو تور کیش از تهران ارزان قیمت با کارشناسان سفر24 در ارتباط باشید.