تور کیش از تهران هتل ترنج

قیمت تور کیش از تهران هتل ترنج و امکانات تور کیش هتل ترنج چیست

تور کیش از تهران هتل ترنج

برای داشتن یک سفر خوب و باکیفیت و به یادماندنی باید هتل محل اسکان خوب و با امکاناتی هم داشته باشید. با تور کیش از تهران هتل ترنج بهترین و خاطره انگیزترین سفر به کیش خود را ثبت نمایید. برای رزرو تور کیش از تهران هتل ترنج فقط کافی است با کارشناسان سفر 24 در ارتباط باشید تا در کوتاهترین زمان برای رزرو این تور، راهنمایی شده و انجام شود.

هتل ترنج کیش

می توان گفت که از زیباترین هتل ها در کیش با طراحی فوق العاده و خاص، هتل ترنج کیش است. این هتل در شمال غربی جزیره کیش قرار دارد. این هتل 5 ستاره، اولین هتلی است که دارای اتاق های روی آب است. در ساخت این هتل تمام سعی بر آن بوده است که کم ترین ضرر و اسیب به محیط زیست برسد و حامی محیط زیست بوده است.

هتل ترنج

امکانات هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش یک هتل لوکس و با موقعیت عالی است. امکانات خاص و منحصر به فردی دارد. اتاق ها از هم فاصله زیادی دارند و به همین دلیل برای ارائه سرویس در این هتل از ماشین های گلف استفاده می گردد. پس مسافران عزیز زمان زیادی را برای دریافت سرویس ها در انتظار نخواهند بود.

هتل تورنج دارای دو رستوران و دو کافی شاپ مجزا و بسیار لوکس است. در ورود به رستوران در راهرو چوبی، کافه گلف وجود دارد. کافه گلف دو طبقه است و دارای روف است. وجود چمن مصنوعی آن را بسیار زیبا کرده است و فضایی شیک و زیبا و دنج به وجود امده است.

رستوران خورشید هتل ترنج

از دیگر رستوران ها و واحدهای پذیرایی در هتل ترنج، هتل خورشید است. در راهرو چوبی قرار گرفته است و بسیار شیک و لوکس است. این رستوران بر روی اب های خلیج فارس قرار دارد و منظره های بسیار زیبا را برایتان رقم می زند. پیشنهاد ما این است اگر با تور کیش کردید، حتما به این رستوران رفته و از کیفیت بالای غذاها و فضایی زیبا استفاده نمایید.

قیمت تور کیش هتل ترنج

قیمت تور کیش ترنج

هتل ترنج از هتل های شیک و لوکس جزیره زیبای کیش است و قیمت بالاتری نسبت به دیگر هتل ها دارد. در نتیجه هزینه تور کیش از تهران هتل ترنج هم به مراتب بیشتر خواهد بود. برای اطلاع بیشتر از قیمت تورها با کارشناسان مجموعه سفر به خیر در ارتباط باشید تا در کوتاهترین زمان راهنمایی لازم ارائه گردد.

قیمت هتل ترنج کیش بر اساس زمتن سفر و مدت اقامت و اتاق انتخابی هم متفاوت است. قیمت اتاق های خوش منظره و با ویو عالی گران تر از اتاق های معمولی است.

تور لوکس کیش از تهران

تور کیش لوکس

برای اینکه سفری لوکس و با امکانات بالا داشته باشید باید بهترین و لوکس ترین تورها را انتخاب نمایید. این تورها امکانات خاص و بهتری دارند که می توان به موارد زیر اشاره داشت.

اگر قصد شما از انتخاب تور لوکس کیش از تهران این است که از  امکانات بهتری از تور استفاده نمایید، یعنی هزینه بیشتری هم باید پرداخت نمایید. مثلا یک تور خوب و لوکس، برنامه ریزی و مدیریتی قوی و منظم دارد و از قبل از بهترین هتل ها مانند هتل ترنج کیش رزرو صورت گرفته است. اقامت در هتل های خوب 5 ستاره کیش از دلایل انتخاب لوکس ترین و بهترین تور کیش است.

در انتخاب تور لوکس و ویژه کیش از تهران، بهترین پروازها و ایرلاین برای مسافر، هم از نظر قیمت و هم کیفیت در نظر گرفته خواهد شد. تفریحات لوکسی هم در بهترین تور کیش وجود دارد. اگر قصد انتخاب تور خوب و باکیفیتی را از تهران به کیش دارید، با کارشناسان مجموعه سفر به خیر در ارتباط باشید تا بهترین و مناسب ترین برایتان پبشنهاد شود.

رزرو تور کیش هتل ترنج

اگر دوست دارید در سفر خود به کیش در این هتل اسکان داشته باشید می توانید هم اینترنتی از طریق وبسایت و هم با ارتباط با کارشناسان راهنمایی شده و اقدام به رزرو ان نمایید.  

می توانید از انواع اتاق های لوکس با ویو عالی و اتاق های معمولی این هتل انتخاب داشته باشید. لازم به ذکر است که این هتل برای کودکان زیر 5 سال هزینه ای دریافت نمی کند و رایگان می باشد. اگر از طریق تورکیش از تهران هتل ترنج این هتل را انتخاب نمایید، هزینه مناسب تر از سفر شخصی خواهد بود.

امکانات تفریحی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش امکانات تفریحی زیادی دارد. دوچرخه سواری و ورزشگاه و استخر شنا، رمپ جانبازان و معلولان، سونا خشک و سونای بخار، جکوزی و سالن ماساژ، سرویس خشکشویی، سالن اجتماعات، تالارهای عروسی، خدمات باربری وبسیاری دیگر را شامل می شود. ترانسفر هم از دیگر خدمات رایگان هتل ترنج است که برای رفاه بیشتر مسافران می باشد.

این هتل دارای اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی است. دارای ساحل اختصاصی و والیبال است. بهتر است از سالن تناسب اندام آن هم نام بریم که از امکانات این هتل زیبا است.

امکانات رایگان هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش برای رفاه بیشتر مسافران بعضی از خدمات تفریحی خود را رایگان در اختیار مسافران قرار داده است. می توان به ترانسفر، سالن بدنسازی و تناسب اندام اشاره داشت. سالن بیلیارد هم از دیگر امکانات تفریحی رایگان این هتل می باشد.

در نهایت

برای رزرو تور کیش از تهران هتل ترنج می توانید به وبسایت سفر 24 مراجعه کرده و با تعیین مبدا و مقصد از انواع تورها اطلاع یابید. می توانید با کارشناسان ما در مجموعه سفر به خیر ارتباط داشته و راهنمایی های لازم جهت رزرو تور لوکس کیش دریافت نمایید.

سوالت متداول تور کیش از تهران هتل ترنج

هزینه تور کیش از تهران هتل ترنج چقدر است؟

هزینه این تور به دلیل گران بودن هتل، بیشتر است. بستگی به زمان سفر و مدت زمان سفر و اتاق انتخابی هم دارد.

هتل ترنج هتل چند ستاره است؟

هتل ترنج از بهترین هتل های خاورمیانه است و 5 ستاره است.

برای رزرو تور کیش از تهران هتل ترنج چگونه اقدام کنم؟

بهتر است از طریق وبسایت و یا ارتباط با کارشناسان مجموعه سفر 24 برای رزرو تور کیش اقدام نمایید.