تور کیش از تهران هتل مارینا پارک

رزرو تور کیش از تهران هتل مارینا پارک-تور کیش ارزان هتل مارینا پارک-تور کیش از تهران لحظه آخری-قیمت تور کیش هتل مارینا پارک -

تور کیش از تهران هتل مارینا پارک

سفر با تور کیش از راه هایی که هم می توان سفر پرخاطره و خوشی را در جزیره کیش رقم زد و هم خیلی با برنامه و با قیمت مناسب تر از سفر اختصاصی باشد. می توان در تور کیش از هر هتل مورد علاقه و مناسب خود انتخاب کنید. اگر طرفدار هتل های لوکس جزیره کیش هستید در این مقاله با عنوان تور کیش از تهران هتل مارینا پارک با ما همراه باشید.

در ادامه این مطلب به خصوصیات و امکانات و شرایط هتل کارینا پارک و رزرو تور کیش از تهران و قیمت تور کیش از تهران هتل مارینا پارک می پردازیم.

هتل مارینا پارک

از سال 1390 هتل مارینا پارک فعالیت خود را شروع کرده و از مجموعه های موفق و باامکاناتی شده است که همیشه در جهت جلب رضایت مسافران عزیز بوده است. معماری این هتل خاص، بسیار چشمگیر و منحصر به فرد است که از سبک مدرن بوده و وجود این نوع سبک طراحی در طبیعت زیبا و طبیعی کیش، بسیار خاص تر و زیباتر شده است. برای زیباتر شدن محوطه هتل مارینا پارک، از گیاهان و فضای سبز استفاده شده است و آب نماهاب جذابی هم در محوطه این هتل 5 ستاره به کار گرفته شده است.

در دو سوی هتل مارینا، سواحل زیبای مرجان وجود دارد که بسیار چشم انداز رویایی را خلق کرده اند.

اگر می خواهید با تور کیش از تهران هتل مارینا پارک سفر نمایید، می توانید از ترانسفر فرودگاهی هم استفاده نمایید.

اتاق ها و سوئیت های با شرایط متنوع دارد که می توانید مناسب ترین آن را برای خود رزرو نمایید.

رزرو تور کیش از تهران هتل مارینا پارک

برای رزرو تور کیش هتل مارینا می توانید هم از طریق وبسایت و اینترنتی اقدام نمایید و هم از طریق ارتباط با کارشناسان اقدام به رزرو تور شود. راه اینترنتی و آنلاین بسیار راحت و آسان است و می توانید مقایسه و انتخاب راحت تری هم داشته باشید.

تور کیش هتل مارینا پارک با صبحانه

اگر دوست دارید، صبحانه ای خاص و به یاد ماندنی را در جزیره کیش با ویو زیبا و محیطی چشمگیر میل نمایید، آن را در تور کیش از تهران هتل مارینا پارک امتحان نمایید. زمان صرف صبحانه از ساعت 7 صبح است و می توان تا 10 صبح هم صرف نمود. 60 نوع خوراکی و نزدیک به 20 نوع نوشیدنی وجود دارد که همه روزه برای مسافران عزیز سرو می شود.

صبحانه ها در هر رور به طور متفاوت تر و متنوع سرو می شود و تکراری نیستند و می توانید نهایت لذت را ببرید. نکته مهم دیگر در صرف صبحانه در هتل مارینا پارک کیش این است که، برای سلیقه های مختلف با ذائقه های مختلف صبحانه سرو می شود و نگران این مورد نباشید.

فروشگاه هتل مارینا کیش

در هتل مارینا کیش فروشگاهی وجود دارد که در تور کیش از تهران هتل مارینا پارک می توانید هر آنچه را که لازم دارید ، تهیه نمایید. انواع فروشگاه از محصولات متنوع چون شکلات و قهوه و فرش و پوشاک و لوازم ورزشی وجود دارد.

امکانات رفاهی و تفریحی هتل مارینا کیش

وجود مرکز آموزش ورزش های آبی هتل مارینا از بهترین مراکز آموزش غواصی است که مسافران تور کیش از تهران هتل مارینا پارک می توانند از آن استفاده کنند.

محل سوختگیری و پارکینگ قایق های تفریحی کیش در ساحل اختصاصی هتل مارینا کیش است و شناورهای دریایی حضور دارند.

تنها پارک آبی روی دریا در سواحل اختصاصی این هتل وجود دارد که می توانید مشاهده نمایید. می توانید از کلوپ تفریحات ساحلی در این هتل هم استفاده نمایید. تیوپ سواری  پاراسل و دوچرخه سواری از انواع ورزش های این کلوپ تفریحی است.

اقامت در هتل مارینا پارک

همان طور که در مطالب بالا اشاره شد، هتل مارینا دارای اتاق های متنوع و با امکانات مختلف می باشد. از انواع این اتاق ها می توان به، اتاق دبل پارک، اتاق تویین پارک و اتاق تویین دریا و اتاق دبل دریا و اتاق استاندارد و انواع سوئیت اشاره کرد. هر کدام شرایط خاص خود را با امکانات خاص خود و قیمت خاص دارند. برای اطلاعات بیشتر می توانید درباره نوع اتاق ها و امکانات هر کدام بررسی و جستجو داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

تور کیش هتل مارینا پارک دقیقه90

با توجه به اینکه هزینه تور کیش از تهران هتل مارینا پارک زیاد است می توانید در زمان هایی که پیک مسافرتی وجود ندارد، اقدام به رزرو آن نمایید. در این زمان ها می توان از تور کیش لحظه آخری که قیمت مناسب تری دارند استفاده نمود. برای رزرو تور کیش هتل مارینا ارزان می توانید در فصل تابستان و در زمان کم مسافر اقدام نمایید.

قیمت تور کیش هتل مارینا

تور کیش هتل مارینا پارک به دلیل این که هتل 5 ستاره است و امکانات بیشتر و ویژه تری نسبت به دیگر هتل ها دارد، قیمت بیشتری هم دارد. معمولا برای رزرو اتاق ها با توجه به امکانات و شرایط هر اتاق باید برای هر شب 4 میلیون تومان به بالا هزینه نمایید. در نظر داشته باشید که، هر چه امکانات اتاق ها بیشتر و بهتر باشد، قیمت تور کیش هم بیشتر خواهد بود.

در نهایت اینکه

در این مطلب با امکانات و ویژگی های تور کیش هتل مارینا آشنا شدیم. برای سفر با تور کیش لوکس می توانید از هتل های 5 ستاره ای چون هتل داریوش و هتل ترنج و هتل مارینا پارک رزرو نمایید. برای اطلاعات بیشتر از رزرو تور کیش از کارشناسان سفر 24 مشاوره بخواهید.

سوالات متداول تور کیش از تهران هتل مارینا پارک

قیمت تور کیش هتل مارینا چقدر است؟

بر اساس اینکه چه اتاقی را قصد رزرو دارید و در چه زمانی سفر نموده اید، قیمت ها متفاوت هستند. قیمت اتاق ها از شبی 4 میلیون به بالا است.

چگونه تور کیش هتل مارینا رزرو کنم؟

برای رزرو تور کیش هتل مارینا می توانید هم اینترنتی و هم از طریق ارتباط با کارشناسان ما اقدام کنید.

آیا هتل مارینا پارک برای فرزندان زیر 5 سال هم هزینه دریافت می کند؟

خیر برای کودکان زیر 5 سال هزینه مانند بزرگسالات محاسبه نمی شود.