تور کیش تعطیلات اول مهر 1401

تور کیش تعطیلات اول مهر 1401 لحظه آخری ارزان -تور کیش تعطیلات مهر 1401 لوکس-

تور کیش تعطیلات اول مهر 1401

از سفرهای پرطرفدار و پرترافیک در تعطیلات ان هم در هوای معتدل و پاییزی مهرماه، سفر به کیش است. تور کیش تعطیلات اول مهر 1401 بهترین و خاطره انگیزترین سفر برای شما خواهد شد اگر با آژانس گردشگری معتبری سفر نمایید.

در اوایل مهر امسال تعطیلات زیاد داریم و پشت هم هستند، می توانید برای اول مهر رزرو تور کیش را داشته باشید اما باید زودتر اقدام نمایید.

قیمت تور کیش تعطیلات اول مهر 1401

قیمت تور کیش مهر ماه

قیمت تور کیش بر اساس زمان تور و امکانات تور تعیین می شود. اگر در تعطیلات و زمان اب و هوای خوب جزیره کیش باشد، طبیعتا تور کیش هم قیمت بیشتری دارد. از آنجاییکه تور کیش تعطیلات اول مهر 1401 هم در زمان اب و هوای خوب و نه گرما و شرجی است و از طرف دیگر در تعطیلات هم هست، قیمت بیشتری نسبت به دیگر زمان ها دارد.

اگر از هتل با امکانات متوسط و ایرلاین معمولی بلیط رزرو نمایید، قیمت تور مناسب تر خواهد بود تا اینکه از هتل های لوکس رزرو شود. ایرلاین های فرست کلاس هم قیمت بلیط بیشتری دارند. برای اطلاع از قیمت تور کیش می توانید وارد وبسایت سفر24 شده و با مشخص کردن مبدا و مقصد، قیمت تورها را مشاهده نمایید.

قیمت تور کیش در مهرماه امسال از 2 میلیون و پانصد هزار تومان به بالا است. البته بستگی به نوع و امکانات هتل دارد.

سفر با تور کیش مهرماه

از بهترین زمان ها برای سفر با تور کیش، فصل پاییز است که هوا ملایم شده است و از ان شرجی و رطوبت و گرمای زیاد خبری نیست. البته مهرماه فصل بازشدن مدارس و مراکز آموزشی است که مسافر کم تر است. اما در پاییز امسال  مهرماه به دلیل وجود تعطیلات پشت سرهم، تورهای بیشتری برای کیش وجود دارند چون مسافر بیشتر خواهد بود. تور کیش تعطیلات اول مهر 1401 از بهترین زمان ها برای سفر به کیش است.

سفر با تور کیش در مهرماه هم از زمستان مناسب تر است که باران زیادی مانند فصل زمستان ندارد و هم مانند تابستان خیلی گرم و شرج نیست. از طرفی جشنواره های زیادی در این زمان در جزیره کیش وجود دارند و برای خرید زمان خیلی خوبی است. می توانید از انواع مراکز خرید کیش، لباس و محصولات متنوع خریداری نمایید.

تور کیش مهرماه ارزان

تور کیش ارزان

اگر دوست دارید به جزیره کیش در مهرماه سفر نمایید و نگران هزینه های ان هستید، انواع تور کیش با قیمت مناسب در آژانس گردشگری سفر24 ارائه می شود. برای تور کیش ارزان می توانید هتل های مناسب و با امکانات را انتخاب نمایید.

تور کیش لحظه آخری و تور کیش دقیقه 90 با قیمت ارزان تر و امکانات خوب برای مسافرین عزیر ارائه می شود. می توانید برای رزرو تور کیش ارزان هم از طریق وبسایت و هم از طریق ارتباط با کارشناسان اقدام نمایید.

تور کیش مهرماه با نهار

برای رزرو تور کیش با امکانات بیشتر می توانید از هتل هایی که سرویس دهی بهتری دارند انتخاب نمایید. برای رزرو تور کیش مهر ماه با ناهار می توانید از هتل های 5 ستاره انتخاب نمایید که سرویس دهی برای صبحانه و ناهار دارند. از ان هتل ها می توان به هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش و هتل مارینا پارک کیش اشار داشت. قیمت رزرو این گونه هتل ها بیشتر است و اما امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری دارند.

تور کیش مهرماه لوکس

اگر قصد سفری با آررامش و راحتی بیشتر دارید می توانید تور کیش تعطیلات اول مهر 1401 لوکس را رزرو نمایید. برای تور کیش لوکس از بهترین هتل ها و بهترین ایرلاین پرواز رزرو صورت می گیرد. قیمت بیشتر این هتل ها به دلیل وجود امکانات رفاهی در سطح بسیار بالایی است که وجود دارد.

از خدمات و امکانات تور کیش لوکس می توان به وجود ترانسفر رفت و برگشت، مراکز تفریحی متنوع مانند سالن ورزشی، بیلیارد، استخر و رستوران های باکیفیت و کافه های چشمگیر و اتاق هایی با ویو رویایی اشاره داشت.

مراکز دیدنی و تفریحی کیش

کیش جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی دارد که برای دیدن از همه ان ها نیاز به برنامه ریزی و زمان بندی دقیق است. از جاهای دیدنی و تفریحی در کیش می توان به گزینه های زیر اشاره داشت.

  • پارک دلفین در تور کیش تعطیلات اول مهر 1401
  • باغ پرندگان در کیش
  • وجود اسکله های تفریحی
  • کشتی های تفریحی مختلف در سفر با تورکیش
  • قایق سواری و جت اسکی در کیش برای همه افراد
  • انجام غواصی مبتدی و حرفه ای
  • دیدن ازکشتی یونانی
  • دیدن از شهر زیرزمینی کاریز

سواحل کیش در مهرماه چگونه است

کیش در مهرماه

اگر با تور کیش تعطیلات اول مهر 1401 سفر نمایید، متوجه شلوغی جزیره کیش و سواحل آن خواهید شد. اب و هوای قابل تحمل کیش در مهرماه، باعث می شود مسافران بیشتری در این زمان به جزیره کیش بیایند. هم می توان شنا و غواصی کرد و هم می توان ماهیگیری انجام داد. ارامش خیلی خوبی در تفریحات آبی جزیره وجود دارد.

در نهایت

برای رزرو تور کیش تعطیلات اول مهر 1401 زودتر اقدام نمایید زیرا مسافران زیادی در این زمان قصد سفر و رزرو تور را دارند. برای رزرو تور می توانید وارد وبسایت سفر بخیر شوید و از قیمت ها اطلاع یابید.

سوالات متداول تور کیش تعطیلات اول مهر 1401

قیمت تور کیش در مهرماه چگونه است؟

در این مطلب خیلی کامل به عوامل موثر بر قیمت تور کیش اشاره شده است. مطالعه نمایید.

اب و هوای کیش در ماه مهر چگونه است؟

اب و هوا در مهرماه در جزیره کیش ملایم و قابل تحمل است و از رطوبت بالا و گرما خبری نیست.