تور کیش در ماه محرم

تور کیش در ماه محرم و تعطیلات عاشورا تاسوعا ارزان - حال و هوای کیش در محرم

تور کیش در ماه محرم

در ماه محرم در کشور مراسم عزاداری وجود دارد و این اعتقاد در جزیره کیش هم بر پا می شود. در تعطیلات محرم فرصت خوبی برای کارمندان و شاغلین است تا استراحتی داشته باشند و به سفر روند؛ اما شرایط تور کیش در ماه محرم چگونه است؟ البته که امسال هم با گرمی هوا همراه است اما برای دو شب لذت بخش وگرمایش تحمل کردنی است.

تور کیش در ماه محرم هم برای عزیزان مسافر وجود دارد و می توانند زودتر اقدام به رزو آن نمایند.

حال و هوای کیش در ماه محرم

کیش در محرم

کیش هم مانند دیگر شهرهای کشور در ماه محرم سیاه پوش و عزادار است. دسته های عزاداری با فرهنگ بومی برپا می شود و بسیار دیدنی است.

اجرای موسیقی زنده در رستوران ها و اماکن تفریحی در ماه محرم وجود ندارد و تعطیل می باشد. اما می توان از سایر مراکز دیدنی که ارتباط به موسیقی زنده ندارند، دیدن کرد. در روزهای تاسوعا و عاشورا همه اماکن تفریحی و خرید تعطیل هستند. اما در دهه اول محرم تا ساعت 9 شب این مراکز فعالیت دارند و باز هستند.

قیمت تور کیش در ماه محرم

هزینه تور کیش در محرم

با توجه به اینکه در ماه محرم و عاشورا و تاسوعا مراکز تفریحی و گردشگری در کیش تعطیل هستند و یا ساعات کاری کم است، مسافر کمتری وجود دارد. اما برخی افراد برای استراحت و سفری مقرون به صرفه دوست دارند در ایان محرم با تور کیش در ماه محرم سفر کنند. قیمت تور کیش در محرم ارزان تر است زیرا مسافر کم تری سفر می کند.

با توجه به اینکه محرم امسال در مرداد ماه است و اوج گرما است، می توانید تور کیش را ارزان رزرو نمایید.

آداب و رسوم مردمان کیش در محرم

عزاداری برای امام حسین در ماه محرم در جزیره کیش با اداب و رسوم مختلفی برگزار می شود. افرادی که در کیش زندگی می کنند با اداب و رسوم مختلف و از مناطق مختلف کشور هستند. روش های عزاداری متفاوتی وجود دارد. برای دیدن فرهنگ اقوام مختلف در عزاداری امام حسین، زمان بسیار خوبی است.

این جزیره هم مانند دیگر شهرها در کشورمان در ماه محرم سیاهپوش است و مراسم عزاداری مختلف برگزار می شود.

تور کیش ارزان در ماه محرم

برای رزرو تور ارزانتر در ماه محرم می توانید از تور کیش در ماه محرم لحظه آخری رزرو نمایید. بعضی زمان ها، برخی از تورهای کیش به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت، ارزانتر به فروش می رسند. می توانید برای رزرو تور کیش در ماه محرم دقیقه 90 هم از طریق وبسایت و هم از طریق تماس تلفنی و ارتباط با کارشناسان اقدام نمایید.

رزرو تور کیش اینترنتی

تور کیش اینترنتی

بهترین  و آسانترین راه برای رزرو تور کیش به صورت آنلاین است. برای رزرو تور کیش در ماه محرم به صورت اینترنتی، وارد وبسایت شده و مبدا و مقصد خود را مشخص نمایید. از میان نتایج تورهای موجود، تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و رزرو کنید. پرداخت هم اینترنتی از طریق وبسایت است.

عزاداری در کیش در ماه محرم

در ماه محرم برای پخت نذری اجاق بسیاری از آشپزخانه ها در کیش روشن می شود. ایستگاه صلواتی بسیاری برپا می شود و نذری چای و شربت می دهند.

از انجایی که در کیش از اقوام مختلف زندگی می کنند مراسن عزاداری مختلفی هم وجود دارد که می توان به تشت گذاری آذری های کیش اشاره داشت. در ادامه درباره این مراسم دیدنی در کیش شرح می دهیم.

تشت گذاری در ماه محرم در کیش

اکر با تور کیش در ماه محرم سفر نمایید می توان مراسم تشت گذاری در کیش را تماشا کنید. از یک تشت اب به عنوان نمادی ار رود فرات استفاده می شود. این زسم قدمتی 500 ساله دارد. این مراسم نمادی از رفتار امام حسین در روز عاشورا است. میزبان این مراسم آذری های مقیم کیش هستند.

در نهایت

برای سفر به کیش در ماه محرم و خصوصا در تعطیلات عاشورا و تاسوعا می توانید از قبل اقدام به رزرو تور کیش در ماه محرم نمایید. قیمت تور کبش در ماه محرم ارزانتر از زمان های دیگر است. برای رزرو تور کیش با کارشناسان سفر بخیر در ارتباط باشید تا راهنمایی لازم ارائه گردد.

سوالات متداول تور کیش در ماه محرم

قیمت تور کیش در ماه محرم چقدر است؟

برای تعطیلات محرم، قیمت تور دو شب و سه روز از 2 میلیون و 500 هرار تومان شروع می شود که به امکانات تور و هتل انتخابی شما هم بستگی دارد. در این بازه زمانی قیمت تور ارزانتر است.

آیا می توان در ماه محرم از مراکز خرید در کیش استفاده کرد؟

مراکز خرید در ماه محرم در جزیره کیش تا ساعت 9 باز هستد و در روز عاشورا و تاسوعا تعطیل هستند.

برای رزرو تور کیش در ماه محرم چگونه اقدام کنم؟

می توانید هم از طریق وبسایت و هم از طریق ارتباط تلفنی برای رزرو تور مورد نظر خود اقدام نمایید