تور کیش سوئیت ساحلی

تور کیش سوئیت ساحلی ارزان- رزرو تور کیش سوئیت هتل صدف-رزرو تور کیش ارزان لحظه آخری

تور کیش سوئیت ساحلی

رزرو تور کیش سوئیت ساحلی برای بسیاری از مسافران جذاب است. حتی بسیاری افراد که به صورت خانوادگی سفر می کنند علاقه به رزرو تور کیش با سوئیت را دارند. بسیاری از هتل ها سوئیت ساحلی بسیار با امکاناتی را دارند که می توان به هتل ترنج اشاره داشت.

تور کیش سوئیت ساحلی هتل ترنج

تور کیش سوئیت هتل ترنج

هتل ترنج هتلی 5 ستاره ست که در قسمت غربی در جزیره کیش قرار گرفته است. مجموعه هتل ترنج در دو فاز ساحلی و دریایی تعریف شده است. دارای رستوران و کافی شاپ هایی ساحلی هستند که می توانید لحظات خوشی را در ان جا سپری نمایید. بسیاری از رستوران ها در مجموعه هتل ترنج بر روی ای قرار گرفته اند.

از میان رستوران های هتل ترنج که بر روی آب قرار گرفته اند، می توان به رستوران خورشید اشاره داشت که دارای کف شیشه ای است. سالن ورزش و سالن ماساژ و کافی شاپ هایی هم در این مجموعه ساخته شده اند که همه بر روی اب قرار دارند و دارای کف شیشه ای هستند.

اگر قصد سفر با تور کیش سوئیت ساحلی هتل ترنج هستید باید بگوییم که این هتل دارای 100 سوئیت است. این سوئیت ها همه بر روی دریا قرار دارند و دارای کف شیشه ای هستند. دارای بالکنی مخصوص و اختصاصی هستند و همه سوئیت ها بر روی اسکله ای چوبی قرار گرفته اند.

هتل ترنج دارای اتاق هایی 40 متری، 60 متری و 120 متری و به ترتیب سوئیت فلت، یک خوابه رویال و VIP دو خوابه هستند.

امکانات تور کیش سوئیت هتل ترنج

هتل ترنج کیش از انجایی که از بهترین هتل های ساحلی در خاورمیانه است، امکانات فوق العاده ای هم دارد. از این امکانات می توان به مینی بار و اینترنتی رایگان، خدمات روزانه اتاق ها، ترنسفر رفت  برگشت برای فرودگاه و وجود ترانسفر برای مراکز خرید نام برد. تور کیش سوئیت ساحلی هتل ترنج سفر خوب و خاطره انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

هتل ترنج دارای خدمات فوق العاده ای چون عکاسی، سالن آرایشگاه، سالن اسپا، اتاق بازی، اجاره خودرو، خدمات خشکشویی و بسیاری موارد دیگر است.

رزرو تور کیش سوئیت

برای رزرو تور کیش می توانید از طریق وبسایت سفر 24 اقدام نمایید. راه دیگر برای رزرو تور کیش این است که با کارشناسان مجموعه گردشگری سفر 24 در ارتباط باشید.

اگر برای روزهای تعطیل و یا تعطیلات نوروزی قصد رزرو تور کیش را دارید بهتر است از قبل اقدام نمایید. به دلیل وجود مسافر رزرو تورها محدودتر است.

قیمت تور کیش با سوئیت

بسیاری افراد برای اینکه هزینه سفر ان ها اقتصادی تر شود، تصمیم به رزرو تور کیش سوئیت ساحلی دارند. اما همه سوئیت ها قیمت ارزانی ندارند. سوئیت ها با امکانات خاص در هتل های 5 ستاره قیمت بالایی دارند. سوئیت های دریایی که بر روی اب قرار گرفته اند هم قطعا قیمت بیشتری خواهند داشت.

اگر قصد سفر با تورکیش را دارید می توانید از هتل ها رزرو سوئیت را داشته باشید. در صورت سفر به کیش می توانید از مراکزی که سوئیت اجاره می دهند، پرس و جو داشته باشید.

قیمت تور کیش سوئیت ساحلی به امکانات تور و نوع هتل انتخابی شما و کلاس پرواز و ایرلاین بستگی دارد. برای آگاهی و مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان مجموعه سفر به خیر در ارتباط بوده و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تور کیش ارزان سوئیت ساحلی

تور کیش ارزان سوئیت

برای اینکه سفر ارزان و اقتصادی و مقرون به صرفه ای داشته باشید، می توانید از تور کیش لحظه آخری رزرو نمایید. تورهای لحظه اخری ارزان تر و مقرون به صرفه هستند. راه دیگر برای سفر ارزان به کیش این است که در تابستان و ایام کم مسافر اقدام به رزرو تور کیش نمایید که قیمت پایین تری دارد.

تور کیش سوئیت هتل صدف

هتل صدف از هتل های 4 ستاره جزیره کیش می باشد. می توانید اقامتی راحت و خاطره انگیز را در جزیره کیش هتل صدف داشته باشید. هتل صدف دارای سوئیت های جونیور یک خوابه دونفره، پرزیدنتال چهارنفره و دوخوابه چهارنفره لوکس می باشد که امکانات خوبی را برای مسافرین عزیز فراهم می آورد.

سوئیت های هتل صدف دارای تهویه سرمایشی خوبی هستند که در گرمای کیش، راحتی در این سوئیت ها را خواهید داشت.

تور کیش ارزان اتاق

در نهایت

برای رزرو تور کیش سوئیت ساحلی از طریق وبسایت اقدام نمایید. وارد سایت سفر 24 شده و مبداء و مقصد خود را مشخص نمایید. در ادامه از میان تورکیش، تور مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سوئیت های مورد نظر را از قبل بررسی کنید. می توانید برای آگاهی بیشتر با کارشناسان هم در ارتباط باشید.

سوالات متداول تور کیش سوئیت ساحلی

قیمت تور کیش با سوئیت چقدر است؟

تور کیش سوئیت بستگی به امکانات تور و هتل رزرو شده دارد. در این مطلب به همه موارد موثر در قیمت تور کیش اشاره شده است.

چگونه تور کیش با سوئیت را رزرو کنم؟

وارد وبسایت سفر 24 شده و با مشخص کردن مبداء و مقصد خود، تور مورد نظر را انتخاب نمایید.

چه هتل هایی از کیش دارای سوئیت هستند؟

بسیاری هتل ها در جزیره کیش دارای سوئیت برای اقامت مسافران عزیز هستند. می توان به هتل ترنج و هتل صدف و هتل داریوش اشاره داشت.