رزرو تور کیش هتل پارمیس لحظه آخری

برای رزرو تور کیش هتل پارمیس لحظه آخری از آژانس مسافرتی معتبر و شناخته شده سفر 24 اقدام نمایید.

رزرو تور کیش هتل پارمیس لحظه آخری

برای رزرو تور کیش هتل پارمیس لحظه آخری از سفر24 اقدام نمایید. هتل پارمیس از بهترین و باکیفیت ترین هتل های 5 ستاره کیش است. برای اینکه سفری راحت و پرخاطره داشته باشید از آژانس معتبر سفر بخیر اقدام به رزرو تور کیش هتل پارمیس نمایید.

ویژگی هتل پارمیس کیش

ویژگی هتل پارمیس کیش

همان طور که اشاره شد از بهترین و باکیفیت ترین هتل ها در جزیره کیش هتل پارمیس می باشد. هتلی با امکانات لوکس و لاکچری است. فضای بی نظیری در محوطه این هتل طراحی شده است که مانند بهترین و لاکچری ترین هتل ها است.

از بزرگترین هتل های جزیره کیش هتل پارمیس است که موقعیت مکانی و دسترسی بسیار خوبی دارد. در نزدیک بسیاری از مراکز خرید مانند مرکز خرید پارمیس قرار گرفته است. نزدیک ساحل در با است و پیاده روی تا ان جا در حدود 20 دقیقه است. این هتل دارای امکانات تفریحی و ورزشی کاملی است.

اتاق ها و سوئیت های متنوعی با توجه به نیازهای مسافران در این هتل وجود دارد. چشم انداز اتاق ها هم به سوی باغ است و هم برخی از ان ها به سوی خیابان می باشد. در ادامه با ویژگی های اتاق های هتل پارمیس بیشتر آشنا می شویم.

ویژگی اتاق های هتل پارمیس کیش

اگر قصد سفر با رزرو تور کیش هتل پارمیس لحظه اخری را دارید، باید درباره اتاق های ان بدانید تا انتخاب اگاهانه ای داشته باشید.

هتل پارمیس کیش در 7 طبقه بنا شده است و دارای 168 اتاق و سوئیت برای مسافران است. از انواع اتاق ها در این هتل می توان به اتاق دو تخته لوک ، اتاق دو تخته استاندارد، سوئیت 3 نفره، سوئیت 2 نفره اشاره داشت که بر اساس بودجه و نیاز مسافران انتخاب می شود.

هتل پارمیس کیش دارای اتاق کابانا سه نفره است که مناسب برای محافل دوستانه و سفرهای دوستانه می باشد. اگر با دوستان خود به جزیره کیش سفر می نمایید می توانید از این اتاق ها رزرو داشته باشید.

اتاق ها و سوئیت های دو نفره و سه نفره با ظرفیت چهار و پنت هاوس با ظرفیت شش نفر در هتل پارمیس وجود دارد.

با وجود اتاق های متنوع از هتل پارمیس، می توان اینگونه گفت که این هتل برای اقامت همه افراد با ویژگی های مختلف مناسب می باشد. کودکان زیر 5 سال در این هتل اقامت رایگان دارند.

امکانات هتل پارمیس کیش

تور هتل پارمیس کیش

امکانات هتل پارمیس کیش بسیار کامل است و رفاه و آسایش مسافران به طور کامل و صد در صدی در نظر گرفته شده است. در اتاق یخچال و آباژور و جا لباسی و میز و کمد وجود دارد. دارای تلوزیون و تلفن است تا مسافران در صورت نیاز از ان ها استفاده داشته باشند. دارای حمام در اتاق است که می توان با ارامش در ان به استحمام پرداخت.

در این هتل صبحانه به صورت رایگان سرو می شود و اینترنت پرسرعت هم در اختیار مسافران عزیز قرار خواهد گرفت.

هتل پارمیس کیش دارای امکانات تفریحی و گردشگری و ورزشی متنوع و جذابی است. رستوران بسیار شیک و بزرگی دارد. بیلیارد، مرکز خرید، فضای سبز، کافی شاپ از دیگر امکانات قابل توجه است که می توان به ان ها اشاره کرد. هتل پارمیس کیش خدماتی همچون ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت، صبحانه کامل، ناهار و غیره را رایگان در اختیار میهمانان و مسافران خود قرار می دهد.

مزیت رزرو تور کیش هتل پارمیس

اگر دوست دارید که سفری لوکس و باآرامش را به جزیره کیش داشته باشید، پیشنهاد می شود، رزرو تور کیش هتل پارمیس لحظه آخری را با قیمت مناسب انجام دهید. با وجود بازارهای بسیاری که در اطراف این هتل وجود دارد و دسترسی راحت ان به مراکز خرید، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه بیشتر برای گشت و گذار در کیش وجود ندارد.

قیمت تور کیش هتل پارمیس

قیمت تور کیش هتل پارمیس

قیمت رزرو تور کیش لحظه آخری به موارد زیادی بستگی دارد. اینکه کدام اتاق را با کدام امکانات و ویژگی ها برای اقامت خود انتخاب می نمایید، در قیمت تور تاثیر دارد. نوع و درجه ایرلاین و تعداد روزهای اقامت و زمان تور همه در قیمت نهایی بی تاثیر نخواهند بود.

خدماتی که در این هتل ارائه می شود را در هیچ هتل دیگری مشاهده نخواهید کرد. برای سفری فراموش نشدنی به کیش، برای اقامت خود هتل 5 ستاره پارمیس را انتخاب نمایید. با مراجعه به وبسایت سفر 24 می توانید قیمت ها را مشاهده کرده و شرایط را از کارشناسان ما سوال نموده و در صورت تمایل، تور خود را رزرو نمایید.  ژاآآ

در نهایت

در این مقاله به مزیت سفر با رزرو تور کیش هتل پارمیس لحظه آخری اشاره شد. اگر قصد سفر اقتصادی و راحت و لوکسی را دارید در زمان هایی که پیک سفر نیست، رزرو تور کیش لحظه آخری را از سفر24 داشته باشید.

رزرو تور کیش را می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجموعه مسافرتی سفر به خیر هم داشته باشید.

سوالات متداول رزرو تور کیش هتل پارمیس لحظه آخری

چه پارک هایی به هتل پارمیس نزدیک هستند؟

پارک بزرگ شهر و پارک اهوان به این هتل نزدیک است.

قیمت رزرو تور کیش هتل پارمیس چقدر است؟

قیمت تور کیش به امکانات و زمان حرکت بستگی دارد و از 3 میلیون تومان به بالا است. برای اطلاع از قیمت ها وارد وبسایت سفر24 شوید.

از امکانات تور کیش هتل پارمیس چیست؟

ترنسفر فرودگاهی رفت و برگشت، صبحانه کامل، ناهار و غیره را رایگان در اختیار میهمانان و مسافران خود قرار می دهد.