قیمت تور کیش سه روزه

قیمت تور کیش سه روزه-قیمت تور کیش ارزان - رزرو تور کیش سه روزه-خری بلیط چارتر تور کیش

قیمت تور کیش سه روزه

جزیره زیبای کیش ارزش حداقل یکبار سفر کردن را دارد. شاید هزینه سفر به کیش کمی بیشتر از دیگر سفرهای داخلی باشد اما نگران نباشید! می توانید با سفر24 سفر ارزان با تور کیش را داشته باشید. در این مطلب درباره قیمت تور کیش سه روزه و امکانات تور کیش در سفر24 و چگونگی رزرو ان چه اینترنتی و چه عادی می پردازیم. پس، همراه ما باشید.

قیمت تور کیش بر اساس اینکه چند روزه است و یا چه امکاناتی دارد تغییر می کند. از مناسب ترین تور کیش، قیمت تور کیش سه روزه است که هم مدت زمان ان کم و مناسب است و هم امکانات خوبی دارد.

سفر24 برای رفاه حال مسافران بهترین امکانات و برنامه ریزی را برای عزیزان مسافر در نظر گرفته است. می توانید با بودجه ای کم هم تور کیش مناسب انتخاب نمایید. قیمت تور کیش در سفر24 از 2 میلیون تومان شروع می شود و با توجه به عوامل موثر قیمت بیشتر خواهد شد. در ادامه درباره عوامل موثر بر قیمت تور کیش می خوانیم.

عوامل موثر بر قیمت تور کیش سه روزه

تور کیش آخر هفته

همان طور که اشاره شد قیمت تور کیش بر نوع انتخاب شما از تور کیش متغیر است. تورهای معمولی قیمت مناسب تر و پایین تری نسبت به تور کیش لاکچری و لوکس است. انتخاب هتل و ایرلاین بر قیمت تور کیش تاثیر زیادی دارد. هتل های با امکانات بیشتر و 4 ستاره و 5 ستاره قیمت بالاتری دارند.

اگر از پروازهای خاص و فرست کلاس، بلیط کیش را رزرو می نمایید، قیمت تور را افزایش می دهد. پس اگر قصد سفر ارزان تری به کیش دارید می توانید از پکیج های تور کیش سفر24 رزرو نمایید که بر برنامه ریزی و قیمت مناسب ارائه می شوند.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت تور، ساعت و زمان حرکت است. معمولا برای رفت تایم صبح و در برگشت بعدظهر، بلیط گران تری دارند. تورها در اویل هفته به دلیل وجود مسافر کم تر هم ارزان تر هستند. هم هتل و هم بلیط هواپیما در اوایل هفته بین شنبه تا دوشنبه ارزان تر است.

برای اینکه از قیمت تور کیش سه روزه اطلاعات بیشتری داشته باشید، وارد وبسایت سفر24 شده و با انتخاب تور مناسب خود قیمت شفاف را مشاهده نمایید. می توانید با همکاران ما در سفر24 هم با ارتباط تلفنی مشاوره داشته باشید و سوالات خود را در موارد مربوطه مطرح نمایید.

امکانات تور کیش سه روزه

اگر از سفر24 تور کیش سه روزه خود را رزرو نمایید از بهترین امکانات با توجه به تور انتخابی به وسیله خود بهره مند خواهید بود. امکانات تور کیش سه روزه می تواند از ترانسفر فرودگاهی تا گردش در جزیره و صبحانه بلیط رفت و برگشت هواپیما باشد. می توانید از تور لحظه آخری و تور کیش دقیقه 90 برای سفری اقتصادی و ارزان انتخاب نمایید.

تور کیش سه روزه ارزان

قیمت تور کیش ارزان

برای رزرو تور کیش سه روزه ارزان در زمان های خلوت و کم مسافر چون اوایل هفته و تابستان انتخاب نمایید. تور کیش لحظه آخری هم قیمت مناسبی دارد و امکانات ان مانند دیگر تورها است.

در تور کیش سه روزه از کجاها دیدن کنیم

برای اینکه در تور کیش سه روزه از همه جاهای دیدنی و تفریحی کیش استفاده نمایید، قبل از سفر درباره مکان های تفریحی اطلاعات کسب نمایید و بر اساس علائق خود انتخاب نمایید. مثلا می توانید از سرگرمی ها و تفریحات آبی و یا از مکان های تاریخی دیدن نمایید.

می توانید از جت اسکی، غواصی و شنا در تابستان لذت ببرید و یا یه مکان های تاریخی چون شهر زیرزمینی کاریز دیدن نمایید. می توانید به مراکز خرید بروید و از اجناس و محصولات متنوع دیدن تمایید و خرید داشته باشید.

رزرو تور کیش

تور کیش ارزان

برای رزرو تور کیش می توانید هم از طریق وبسایت و هم ارتباط با کارشناسان و مشاوران سفر24 اقدام نمایید. نکته مهم این است که چه رزرو تور اینترنتی و چه از طریق تماس تلفنی باشد، خرید باید از طریق وبسایت انجام گردد.

برای رزرو اینترنتی تور کیش ابتدا مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و از میان تورها و نتایج پیش رو، مناسب ترین را انتخاب نموده و هتل و بلیط پرواز خود را رزرو نمایید.

پرواز تور کیش لوکس

برای سفر با تور لوکس، حتما از پروازهای درجه یک و فرست کلاس بلیط رزرو می شود. می توان از ایرلاین ماهان، کیش ایر و معراج رزرو تور کیش لوکس را داشته باشید. می توانید برای راحتی و آسایش بیشتر هم از کلاس پروازی بیزنس انتخاب نمایید. در ایرالاین ماهان و معراج این نوع کلاس پرواز موجود می باشد. قیمت تور کیش سه روزه با پروازهای فرست کلاس و بیزنس گران تر هستند. برای کسب اطلاعات با کارشناسان سفر بخیر در ارتباط باشید.

در نهایت

برای خرید و رزرو بهترین تور کیش از اژانس های معتبر اقدام نمایید تا برنامه ریزی دست و در جهت رفاه و رضایت مسافران ارائه دهند. می توانید تور کیش سه روزه را هم اینترنتی و هم از طریق تماس رزرو نمایید. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان سفر 24 در ارتباط باشید.

سوالات متداول قیمت تور کیش سه روزه

در چه ایامی قیمت تور کیش ارزان تر است؟

در اوایل هفته و در فصل تابستان می توانید ارزانترین تور کیش را با امکانات خوب رزرو نمایید.

حمل و نقل در جزیره کیش برای مسافران چگونه است؟

راه های زیادی برای حمل و نقل مسافران وجود دارد که به بودجه شما بستگی دارد. می توانید از ماشین های لوکس رنت کنید و یا با ون به هر جا که دوست دارید، نقل مکان کنید.

 قیمت تور کیش سه روزه چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت تورها وارد وبسایت سفر24 شده و انواع تور را با قیمت مشاده نمایید.