قیمت تور کیش یک هفته

برای اطلاع از قیمت تور کیش یک هفته وارد وبسایت سفر24 شده و تور کیش لحظه اخری رزرو نماییید.

اگر قصد سفر یک هفته ای به جزیره کیش را دارید در این مقاله با عنوان قیمت تور کیش یک هفته همراه ما باشید

قیمت تور کیش یک هفته

اگر دوست دارید سفر طولانی مدت به جزیره کیش داشته باشید، می توانید رزرو تور کیش یک هفته را از سفر24 داشته باشید. قیمت تور کیش یک هفته به امکانات تور و ایرلاین انتخابی شما می باشد. اینکه در چه زمانی می خواهید اقدام به رزرو تور کیش نمایید هم در قیمت گذاری تاثیر دارد.

در بعضی از زمان ها به دلیل پیک سفر، قیمت تور کیش گران تر و بیشتر است. در زمان های کم مسافر هم قیمت ارزان تر می باشد. امکانات هتل هم در قیمت تور کیش بسیار موثر است.  قیمت تور کیش یک هفته از 3 میلیون تومان شروع می شود و لا توجه به امکانات بیشتر قیمت بالاتر می رود. برای اطلاعات بیشتراز قیمت تور کیش، با کارشناسان سفر24 در ارتباط باشید.

امکانات تور کیش یک هفته

تور کیش ارزان

امکانات تور کیش یک هفته به انتخاب نوع تور بر می گردد. اینکه تور کیش هتل 5 ستاره و با تور کیش هتل 3 ستاره را انتخاب کرده باشید، در شرایط و امکانات تور تاثیر می گذارد. اگر از سفر24 تور کیش را رزرو نمایید از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است و سفری راحت و خاطره انگیز خواهید داشت.

زمان سفر با تور کیش

اینکه بهترین زمان سفر به کش چه وقتی است به هدف شما بر می گردد. اگر بهترین اب و هوا و بهترین فصل را برای سفر به کیش می خواهید باید از اوایل دی تا اواخر اردیبهشت ماه به کیش سفر نمایید تا گرمای زیاد و شرجی بالا نداشته باشد.

اما اگر بهترین زمان برای سفر ارزان کیش و اقتصادی تر را می خواهید، فصل تابستان بهترین زمان است به دلیل گرمای بالا و شرجی زیاد، تور کیش یک هفته ارزان تر است و تور کیش ارزان، راحت تر خریداری و رزرو می گردد. فصل تابستان کیش کم مسافرتر از زمان های دیگر است اما لذت استفاده از تفریحات آبی را دارد.

رزرو تور کیش یک هفته آنلاین

تور کیش با سفر24

برای رزرو تور کیش و اطلاع از قیمت تور کیش یک هفته می توانید از ایرلاین های معتبر اقدام نمایید. رزرو اینترنتی بسیار راحت است و با تمرکز بیشتر و جستجو می توانید بهترین تور کیش را انتخاب نمایید.

مزیت رزرو تور کیش آنلاین این  است که از تور کیش دقیقه 90 و لحظه آخری هم خبردار می شوید.

تور کیش لحظه آخری

اگر دوست دارید قیمت تور کیش یک هفته ارزانتر باشد و سفری اقتصادی و ارزان تر را به جزیره کیش داشته باشید، می توانید از تورهای لحظه آخری رزرو نمایید. خرید بلیط لحظه آخری کیش با قیمت بسیار مناسب و پایین تر از تعرفه استاندارد، را در تورهای لحظه آخری کیش از آژانس مسافرتی سفر24 داشته باشید.

امکانات تور کیش دقیقه90 با امکانات دیگر تورها تفاوتی ندارد و تفاوت ان در زمان حرکت و نبود کنسلی است. با توجه به اینکه زمان زیادی تا حرکت نیست، در صورت کنسل کردن تور لحظه ای، مبلغی عودت داده نمی شود.

زمان سفر به کیش

اینکه چه زمانی را برای سفر به کیش انتخاب نمایید، به هدف شما از سفر بر می گردد. از نظر آب و هوایی بهترین زمان برای سفر به کیش در بهار و پاییز است که هوای مطبوعی دارد و شرجی و رطوبت بالا نیست.

اما اگر دوست دارید ارزان سفر کنید و به دنبال رزرو تور کیش ارزان و قیمت تور کیش یک هفته ارزان هستید، بهتر است در زمان های کم مسافر مانند تابستان و اواسط هفته و غیر تعطیلات اقدام به رزرو تور نمایید.

چرا از سفر24 تور کیش خریداری کنیم؟

تور کیش ارزان

می دانیم که از مهم ترین ایتم ها در داشتن سفری پرخاطره با تور کیش، انتخاب آژانس مسافرتی مطمئن و بانظمی است. سفر 24 از مطمئن ترین و شناخته شده ترین آژانس های مسافرتی است. با سفر24 تجربه سفری ارام و پر خاطره را خواهید داشت.

برای خرید تور کیش خیلی راحت می توانید از سفر24 اینترنتی اقدام نمایید. با انتخاب مبدا و مقصد، تور مورد نظر خود را انتخاب می نمایید.

می توانید ایرلاین مورد نظر را انتخاب کرده و در قسمت بلیط هواپیما یکی از دو مورد چارتری و بلیطی را خریداری و انتخاب کنید. برای سفری ارزان و مطمئن و با امکانات رفاهی عالی از سفر24 تور کیش را رزرو نمایید.

تور کیش لاکچری

برای سفری با امکانات خاص و ویژه می توانید از تور کیش لاکچری رزرو نمایید و یک هفته از امکانات ان که بیشتر هم مربوط به هتل می شود استفاده نمایید. قیمت تور کیش یک هفته لاکچری  از دیگر تورها بیشتر است و به دلیل امکانات هتل های 5 ستاره و نوع ایرلاین که معمولا فرست کلاس هستند، می باشد.

برای رزرو تور کیش لاکچری می توانید از سفر 24 اقدام نمایید. انواع تور کیش با امکانات خاص و هتل 5 ستاره برای مسافرانن عزیز مهیا می باشد.

در نهایت

برای رزرو تور کیش یک هفته و اطلاع از قیمت تور کیش یک هفته وارد وبسایت سفربخیر شوید. کارشناسان سفربخیر اماده پاسخگویی و راهنمایی مسافران عزیز در جهت رزرو و انتخاب تور مناسب می باشند.

سوالات متداول قیمت تور کیش یک هفته

در چه زمانی یک هفته ارزان به کیش سفر کنم؟

برای سفر ارزان به جزیره زیبای کیش بهتر است در تابستان و زمان های غیر تعطیلی اقدام نمایید.

از چه هتل هایی برای تور کیش لاکچری رزرو می شود؟

از بترین هتل های 5 ستاره جزیره کیش برای مسافران عزیز رزرو صورت می گیرد. می توان به هتل ترنج و هتل داریوش و مارینا پارک اشاره داشت.

مزیت رزرو آنلاین تور کیش از سفر24 چیست؟

با رزرو آنلاین تور کیش می توانید از تور لحظه ای و بلیط چارتر مطلع شوید و انتخاب راحت و در آرامشی را خواهید داشت.