برج آرمیتاژ گلشن مشهد

برج آرمیتاژ گلشن مشهد با سی و چهار طبقه بلندترین برج حال حاضر مشهد است که در نبش خیابان هفت تیر ، خیابان گلشن قرار دارد . این برج با زیر بنای تقریبی ۵۰۰۰۰ مترمربع و ۴۱۰۰ مترمربع مساحت عرصه ، ۱۴۰ متر ارتفاع دارد .

برج آرمیتاژ گلشن مشهد در مجموع دارای 330 واحد تجاری واقع در طبقات 1- تا 3 ، 140 واحد اداری واقع در طبقات 5 تا 28 و پارکینگ در طبقات 2-تا 4- می باشد .

طبقات اداری از طبقه 5 تا 20 به صورت تیپ و با مساحت 800 متر مربع در هر طبقه شامل 9 واحد آپارتمانی اداری 60 تا 90 مترمربع طراحی شده است که به جهت تجمع فضاهای تأسیساتی در مرکز پلان به راحتی قابلیت تجمیع و تبدیل به فلت های بزرگتر دفتری را دارد . طبقات 20 تا 28 با مساحت حدود 350 مترمربع به واحد های بزرگ تر با پلان های ویژه اختصاص یافته است.

در برج آرمیتاژ گلشن مشهد انواع برندهای داخلی و جهانی از انواع پوشاک ، عطر ، ساعت ، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی ، برقی و حتی کالای خواب عرضه می گردد . صنف‌ بندی و دسته‌ بندی طبقات تجاری برج آرمیتاژ گلشن مشهد امکان خریدی هدفمند و بدون اتلاف زمان را برای گردشگران تور مشهد مهیا نموده است . طبقه منفی یک شامل هایپرمارکت ، لوازم الکترونیک ، وسایل آشپزخانه ، کافی‌شاپ ، کالای خواب و بانک است . در طبقه همکف انواع پوشاک ، عطر ، ساعت ، عینک و جواهرات ارائه می گردد . طبقه اول برج هم شامل پوشاک ، محصولات چرمی ، لوازم آرایشی بهداشتی ، طلا و جواهرات و کانتر اطلاع‌رسانی فروش است . بخش تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی و تزئینات منزل هم در طبقه دوم قرار دارد . احداث پل روگذر عابر پیاده خیابان هفت‌ تیر جهت ورود مستقیم به طبقه دوم تجاری ، به‌عنوان چهارمین مسیر ورودی این مجتمع باعث ایجاد تمایز ، کیفیت دسترسی و سهولت هرچه بیشتر در مراجعه و رفت و آمد به این بخش می‌باشد . طبقه سوم را می توان بخش کودک و نوجوان دانست ، شهر مشاغل کارالند ، کافه کودک و اسباب بازی البته در کنار پوشاک ،  آرایشگاه ، طلا و جواهر ، مجسمه و کالای خواب .

در کنار دو راه پله در میان طبقات تجاری ، وجود ۴ دستگاه آسانسور که دو دستگاه آن برای حمل بار مورد استفاده قرار می‌گیرد و همچنین ۱۴ دستگاه پله برقی ، تردد در میان طبقات را برای مراجعان در هنگام خرید ساده‌تر کرده است .

چنانچه گردشگران تور مشهد با گشت و گذار در بین واحد های تجاری برج احساس خستگی کنند می توانند به یکی از کافی شاپ های برج سر بزنند و یا در فودکورت مجموعه با برندهای غذایی لیو ، برگر تایم ، وقت سیب زمینی ، تاکسی ، ساب ساندویچ ، ناندوز ، نیپر ، علاالدین ، گودتوگو و ... انرژی تحلیل رفته خود را باز یابند و از نمای بی نظیر روف گاردن و زیبایی گل هایی که بیشتر شبیه تابلوهای نقاشی است لذت ببرند . اگر هم تمایل داشته باشید می توانید به رستوران بین المللی برج بروید و از غذاهای بی نظیر آن نوش جان کنید .

پردیس سینمایی برج در طبقه پنجم قرار دارد و موزه برج آرمیتاژ گلشن مشهد در بالاترین طبقه با منظره ای مسلط بر شهر بسیار جذاب خواهد بود . گردشگران تور مشهد می توانند سری هم به گالری هنری برج بزنید و از مشاهده زیبایی هایش لذت ببرند .

استخر ، سونا و جکوزی در کنار سالن های بیلیارد و بولینگ و البته ماساژ ، لحظات دلچسبی را برای مراجعین و گردشگران تور مشهد تدارک دیده است .


برج آرمیتاژ گلشن مشهد روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 الی 22 و در روزهای دیگر از ساعت 10 تا 23 پذیرای گردشگران تور مشهد است .