هتل آپارتمان مهر رضا مشهد

هتل آپارتمان مهر رضا واقع در خیابان شیرازی در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد و در 6 طبقه طراحی شده است که معماری زیبای آن توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و از هتل های مورد توجه برای مسافرین در تور مشهد است .

هتل آپارتمان مهر رضا از مناسب ترین هتل آپارتمان های مشهد و از هتل های نزدیک حرم مشهد است . هتل آپارتمان مهر رضا واقع در خیابان شیرازی در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر رضوی قرار گرفته و در 6 طبقه طراحی شده است که معماری زیبای آن توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و از هتل های مورد توجه در تور مشهد است . این هتل آپارتمان خوب و مقرون به صرفه از آن دسته هتل های مشهد است که صبحانه به صورت بوفه و ناهار و شام به صورت منو انتخابی می باشد ، همچنین اینترنت رایگان (WI-FI) در لابی هتل آپارتمان قابل دسترس می باشد .

هتل آپارتمان مهر رضا دارای امکانات لابی - رستوران - سرمایش و گرمایش چیلر - و پانل صوتی میباشد . هتل آپارتمان مهر رضا مشهد از معدود هتل آپارتمان کشور که سرویس کامل (صبحانه- ناهار- شام) در اختیار میهمانان عزیز قرار می دهد . فاصله هتل آپارتمان مهر رضا تا فرودگاه حدود ۲۰ دقیقه و تا راه آهن حدود ۱۵ دقیقه می باشد .