هتل مجلل درویشی مشهد

هتل لوکس پنج ستاره دررویش در لبه خیابان امام رضا (ع)، جاده اصلی منجر به حرم است. این هتل فقط در فاصله 1.4 کیلومتری از محل مقدس واقع شده است، به طوری که فاصله زمانی آن 10 دقیقه طول می کشد.

هتل لوکس پنج ستاره دررویش در لبه خیابان امام رضا (ع)، جاده اصلی منجر به حرم است. این هتل فقط در فاصله 1.4 کیلومتری از محل مقدس واقع شده است، به طوری که فاصله زمانی آن 10 دقیقه طول می کشد. هتل لوکس درویشی  هتل دروس از ابتدای پروژه و طرح های ساخته شده توسط بیست و پنج طبقه، بلندترین مرکز مسکونی و تنها کشور آتوریوم شرقی است. انتقال رایگان از فرودگاه به هتل تنها هتل با مینی بوس های عمومی انجام خواهد شد. برای کسانی که با زمان و تعداد پرواز و رفتن به دفتر مجموعه هتل در فرودگاه مورد نیاز خدمات مانند سونا، اتاق بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، مجموعه ماساژ دوش، ارائه می دهد انواع آبگرم و خدمات ماساژ در مدرن سلامت و شادی شما و پوست شما را به ارمغان خواهد آورد.

رزرو آنلاین تور مشهد

اتاقهای 3تخته هتل دویشی

فضای دلپذیر که اجازه می دهد شما لحظات تنهایی برای استراحت و لذت بردن از سفر خود را. در میان امکانات: تهویه مطبوع، سیستم تلویزیون هوشمند

 

اتاق ملکه Queen Room


اتاق ملکه یا queen Room با دکوراسیون رویال در طبقه 15 و 16، لوکس هتل دیریش قرار دارد. کوین یک اتاق دو نفره با جکوزی، خدمات قرمز، سیستم تلویزیون هوشمند است. این هتل ویژه برای ماه عسل است .

 

پنت هاوس اسپا Penthouse Spa

پنت هاوس اسپا یکی از لوکس ترین هتل های بوتیک هتل درواقع، آبگرم پنت هاوس است که به شما اجازه می دهد از امکانات این هتل علاوه بر پنت هاوس استفاده کنید؛ آبگرم مخصوص محیط مخصوص شماست.

اتاق ها و سوئیت های امپریال Rooms and suites Imperial
سوئیت امپریالیسم در طبقه 15 اتاق های معماری سلطنتی و 16 هتل لوکس واقع درویش است. اتاق امپریال 3 نفر می توانند درگیر شوند سوئیت Imperial دارای یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن است. امکانات دیگر شامل خدمات خارجی، آبگرم و تلویزیون های هوشمند است.

اتاق دوبلکس اسلامی ایران هتل درویشی Islamic Iran Duplex


معماری ایرانی در دوره اسلامی در ایران هتل لوکس دوبلکس اسلامی برای مهمانان درویش دوبلکس لوکس را ایجاد کرده است. امکانات و خدمات شامل تهویه مطبوع، سیستم تلویزیون هوشمند نامیده می شود

دوبلکس اسلامی ایران Duplex Egypt
معماری ایرانی در دوره اسلامی در ایران هتل لوکس دوبلکس اسلامی برای مهمانان درویش دوبلکس لوکس را ایجاد کرده است. امکانات و خدمات شامل تهویه مطبوع، سیستم تلویزیون هوشمند نامیده می شود .

رزرو بلیط هواپیما،تور مشهد،تورهای داخلی و خارجی ارزان به صورت آنلاین در سایت سفربخیر

 

منبع :هتل درویشی