رستوران پسران کریم مشهد

در بین همه رستوران های گوناگونی که در شهر گردشگر پذیر مشهد وجود دارد ، هنوز هم دود از کنده بلند می شود و رستوران های قدیمی تر همچنان خوش آوازه اند .

یکی از رستوران های ممتاز و معروف در شهر مقدس مشهد رستوران پسران کریم است که توسط مرحوم کریم قاسم زاده حاتمی در سال ۱۳۵۹ در خیابان طالقانی مشهد افتتاح شد  .

این رستوران در سال ۱۳۷۶ به محل کنونی یعنی به فرهاد ۲۲ انتقال یافت .  در حال حاضر شعبه دوم و شعبه سوم رستوران پسران کریم هم در مشهد افتتاح شده است که  شعبه دوم در انتهای خیابان خیام شمالی ، مجتمع مروارید و شعبه سوم در خیابان دانشگاه، برج تجاری آلتون واقع شده است .

شعبه مرکزی رستوران پسران کریم بنایی قدیمی تر داشته و معمولا مملو از جمعیت است .  سایر شعبه ها بسیار مجلل و دارای فضایی دیدنی است . باید یاد آور شد در شعبه اصلی جای پارک بسيار سخت پیدا می شود اما در شعبه 2  و 3 تا حدودی این مشکل رفع شده است و گردشگران و مسافران تور مشهد می توانند در حین بازدید و خرید از مجتمع مروارید و یا آلتون برای صرف غذا و استراحت به شعب این رستوران رفته و از غذا های خوشمزه آن نوش جان نمایند . ضمن آن که شعبه آلتون فقط ماهیچه و خوراک گوشت سرو می کند و شعبه مجتمع مروارید کباب های جدید و متنوع نسبت به شعبه فرهاد دارد .

کیفیت غذا در رستوران پسران کریم حرف اول را می زند . از تهیه مواد غذایی مرغوب گرفته تا طبخ غذا در بالا ترین سطح کیفی صورت می پذیرد . این رستوان غذا های ایرانی سرو می کند و در بین تمام غذا های خوش طعم منوی آن چلو گوشت و چلو ماهیچه این رستوران معروف بوده و فوق العاده لذیذ و پر طرفدار است به گونه ای که در همان ساعت اول این غذا تمام می شود .

 

رستوران پسران کریم با کیفیت عالی غذا و با سرویس دهی مناسب در محیطی دنج و خانوادگی ظهر ها از ساعت 12 تا  15 و شب ها از ساعت 20 تا 24 پذیرای مسافران و زائران تور مشهد می باشد .

 

در صورتی که در تور مشهد قصد رفتن به یک رستوران درجه یک با غذای لذیذ را داشته باشید پیشنهاد اول قطعا رستوران پسران کریم است . مسافران و زائران  تور مشهد  اگر یک بار غذای این رستوران را امتحان نمایند طعم غذا های لذیذ آن را از یاد نبرده و بدون تردید ، مشتری همیشگی آن خواهند شد . در یک جمله می توان اظهار داشت ، مزه فوق العاده غذا به همراه محیط مناسب و کیفیت بالای سرویس دهی ترکیب ایده‌آلی به وجود آورده که رضایت هر فردی را جلب خواهد نمود .