رستوران باغ راز شیراز

در هر سفری صرف نمودن غذایی با کیفیت در محیطی زیبا و دنج از دغدغه های همه مسافران است . چنانچه مسافر تور شیراز هستید توصیه می شود سری هم به رستوران باغ راز شیراز بزنید .

رستوران باغ راز در شمال شهر شیراز و در محله خوش آب و هوای قصرالدشت قرار دارد که با محیط بسیار زیبا و سرسبز و طبیعی خود گردشگران و مسافران تور شیراز را بر سر ذوق می آورد . این مجموعه رستوران شامل سالن ارکیده با انواع غذا های ایرانی و فرنگی ، باغ نشین سپیدار با انواع غذا های اصیل ایرانی و محلی ، پشت بام راز با انواع غذا های فرنگی و فست فود و کافه ترنج می باشد .

رستوران باغ راز از نظر سرویس دهی و مدیریت و پرسنل بی همتا است . گارسون های رستوران باغ راز فوق آموزش دیده هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا برای شهروندان و مسافران تور شیراز  خدمت رسانی مناسب و درخوری داشته باشند .  رستوران باغ راز یک رستوران بی نظیر و با کیفیت بالا است که با کلام تنها نمی توان آن را وصف نمود و گردشگران تور شیراز باید خود آن را تجربه نمایند . کیفیت غذا های رستوران باغ راز بسیار عالی است و تمام مواد غذایی درجه یک توسط مجرب ترین آشپزان و بهترین کیفیت ممکن طبخ شده و بر روی میز شما سرو می شوند .

معمولا باغ نشین سپیدار از سالن ارکیده شلوغ تر است دلیل آن هم مشخص می باشد . گل های کاشته شده در کناره های باغچه ها ، درختان چنار و گردو و توت سر به فلک کشیده که در یک راستا و با نظم کاشته شده اند ، صدای شرشر آب و چمن های سبز و با طراوت گردشگران تور شیراز را به وجد می آورد . اینجا هوا آن قدر پاک است که می خواهی بیشتر نفس بکشی ، پرتو های نورانی خورشید از لابه لای درختان تنومند به زمین می تابند تا در مجموع گردشگران تور شیراز در کنار لذت نوش جان نمودن غذا های خوشمزه از این همه زیبایی طبیعت شیراز بهشت گون هم لذت ببرند .

 

دکوراسیون چشم نواز رستوران باغ راز به ویژه سالن ارکیده جزو بهترین دکوراسیون رستوران ها در ایران می باشد . گردشگران تور شیراز می توانند چهار فصل را در باغ راز ببینند و  از اجرای زنده موسیقی در کنار صرف غذا های لذیذ و خوش طعم لذت ببرند .

 

البته از منظره و چشم انداز بی نظیر رستوران پشت بام راز هم نباید غافل شد . همان گونه که اشاره شد  به غیر از محیط و فضا نوع غذای انتخابی هم در انتخاب هر یک از رستوران های مجموعه دخیل است .

گردشگران تور شیراز برای بهره بردن از غذا و فضای عالی رستوران باغ راز می بایست در امتداد خیابان قصرالدشت از سمت راست وارد بلوار شاهد شوند که در اواسط بلوار تابلوی سنگی رستوران باغ راز را خواهند دید .