رستوران شرزه شیراز

شهر خوش آب و هوای شیراز که یکی از زیباترین و محبوب ترین نقاط گردشگری ایران محسوب می شود ، با برخورداری از رستوران های متعدد و متنوع پذیرای گردشگران می باشد . یکی از قدیمی ترین رستوران های شیراز ، رستوران سنتی شرزه است .

مسافران و گردشگران تور شیراز چنانچه قصد داشته باشند در طول سفر خود ، چند وعده ای را هم غذا های سنتی میل نمایند به ایشان توصیه می شود حتما غذا های رستوران شرزه را امتحان نمایند . رستوران شرزه از قدیمی ترین رستوران های شهر شیراز است و فضای داخلی آن فضایی کاملا سنتی است . ویژگی دیگر این رستوران سنتی این است که در داخل خود رستوران نان پخت می شود و گردشگران و مسافران تور شیراز می توانند در کنار غذا های لذیذ و سنتی رستوران نان را داغ داغ نوش جان کنند .

 

در رستوران شرزه همچون بسیاری از رستوران های دیگر موسیقی زنده اجرا می شود که البته با توجه به فضای رستوران اغلب موسیقی سنتی و قدیمی اجرا می شود . مسافران و گردشگران تور شیراز می توانند در کنار سرو غذا در حالی که بوی نان تازه از تنور در آمده اشتهایشان را دو چندان کرده ، از موسیقی گوش نواز و دکوراسیون سنتی رستوران هم لذت ببرند .

رستوران شرزه در خیابان زند ، خیابان مسجد وکیل قرار دارد و مسافران تور شیراز بعد از سیاحت حمام وکیل و بالا و پایین کردن بازار وکیل و تهیه سوغات سفر می توانند برای صرف غذا به رستوران شرزه سری زده و دلی از عزا در آورند . غذا های رستوران شرزه کیفیت خوبی دارند به ویژه انواع کباب هایش که بی نظیرند . از دیگر غذا های پر طرفدار این رستوران باقالی پلو با ماهیچه و کشک بادمجان است .

رستوران شرزه از شناخته شده ترین رستوران های شیراز است و به خاطر طعم و کیفیت غذا هایش این رستوران جزو پر طرفدار ترین رستوران های شیراز در بین مسافران و گردشگران تور شیراز می باشد و معمولا هم شلوغ است اما در عین حال فضای رستوران بزرگ و جادار است و امکانات رفاهی در سطح مناسبی فراهم شده تا به بهترین وجه به مشتریان ارائه خدمات صورت پذیرد .