رستوران شاندیز شیراز

شهر شیراز رستوران خوب کم ندارد .رستوران شاندیز شیراز در نزدیکی دروازه قرآن و در بام شهر شیرازواقع شده است و دارای دو فضای روباز و سر بسته است که هر یک می توانند بنا به سلیقه گردشگران و مسافران تور شیراز برای سرو غذا انتخاب شوند .

همواره عوامل گوناگون زیادی در انتخاب یک رستوران خوب نقش دارند . عواملی چون کیفیت غذا ، سرویس دهی مناسب ، قیمت متناسب با کیفیت غذا و تنوع غذایی بی شک در انتخاب رستوران مهم خواهند بود . اما موقعیت مکانی و نوع رستوران هم می تواند در انتخاب آن ها از سوی گردشگران بسیار تاثیر گذار باشد . رستوران شاندیز شیراز در نزدیکی دروازه قرآن و در بام شهر شیرازواقع شده است و دارای دو فضای روباز و سر بسته است که هر یک می توانند بنا به سلیقه گردشگران و مسافران تور شیراز    از جانب ایشان برای سرو غذا انتخاب شوند . البته گاهی هم شرایط آب و هوایی در این انتخاب نقش پر رنگی خواهند داشت . بسیاری از رستوران ها دارای فضای روباز برای سرو غذا هستند اما فضای روباز رستوران شاندیز شیراز به جهت محل استقرار ، منحصر به فرد و متمایز از سایر رستوران ها می باشد . این جا ، نمای بسیار زیبایی از شهر شیراز در مقابل دیدگان گردشگران و مسافران   تور شیراز به تصویر کشیده می شود به ویژه شب هنگام ، زمانی که شهر غرق نور می شود .  از این جا گویا تمام شیراز زیر پای شما قرار دارد .

همچنین باید افزود که در کنار رستوران شاندیز شیراز، شهربازی لونا پارک قرار گرفته است . بنابراین مسافران و گردشگران تور شیراز  که برای تفریح به شهربازی لونا پارک آمده اند بعد از آن که حسابی بازی نموده و ساعات سرگرم کننده ای را در کنار هم گذراندند . زمانی که دیگر خسته شدند ، می توانند برای صرف یک غذای خوشمزه به این رستوران بروند و گردش خود را تکمیل نمایند . رستوران شاندیز شیراز دارای ظرفیت 500 نفر بوده و در دو وعده ناهار و شام انواع غذا های ایرانی و سنتی را سرو می کند و البته شیشلیک و کباب برگ آن از پرطرفدارترین غذاها در منوی غذایی رستوران به شمار می روند .

در رستوران شاندیز شیراز موسیقی زنده هم اجرا می شود تا مسافران و گردشگران تور شیراز در کنار نوش جان نمودن غذای مورد علاقه خود از نوای دلنشین موسیقی هم لذت ببرند . تصور کنید در محیطی باز بر فراز شهر زیبای شیراز نشستید و در حالی که نسیمی بر صورت شما می وزد و موسیقی زیبایی هم نوازشگر گوش شما است ، غذایی لذیذ را میل می کنید . قطعا خاطره خوش آن بعد از بازگشت از سفر ، هرگز از ذهن بیرون نخواهد رفت .