هتل چمران شیراز

هتل پنج ستاره چمران ، بلندترین و از جمله لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های شیراز می باشد که با چشم اندازی بی نظیر از شهر و باغ های باشکوه اطراف آن در منطقه زیبای قصردشت قرارگرفته است .

هتل چمران شیراز با بهره گیری از دانش و تجربه متخصصین صنعت هتلداری و معماری و با رعایت اصول کیفیتی بین المللی ، اقامتی آرام را در محیطی مناسب برای مسافران تور شیراز به ارمغان خواهد آورد . این هتل در 30 طبقه ، با 250 اتاق و سوئیت برخوردار از برترین امکانات رفاهی روز دنیا اقامت آسوده ای برای مسافران تور شیراز به همراه خواهد داشت .

هتل چمران شیراز

Chamran hotel in Shiraz

انواع اتاق هتل چمران شیراز

  • اتاق یک تخته هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز

  • اتاق دو تخته دبل هتل شیراز 

 

هتل چمران شیراز

  • اتاق دو تخته توئین هتل چمران شیراز

اتاق دو تخته توئین هتل چمران شیراز

  • اتاق دو تخته با یک نفر ظرفیت اضافه هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز

  • سوئیت دو تخته با یک نفر ظرفیت اضافه هتل چمران شیراز

سوئیت دو تخته با یک نفر ظرفیت اضافه هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز رستوران های متعدد و متنوعی هم دارد . رستوران سنتی باربد در طبقه 24 با سرو فالوده شیرازی، عرقیات و شربت های سنتی از میهمانان خود پذیرایی می نماید . همچنین کافه رستوران سنتی هتل در کنار انواع غذاهای مطبوع ایرانی و اصیل شیرازی با مجموعه متنوعی از نوشیدنی های سنتی و گوارا همراه با اجرای موسیقی زنده در طبقه 1- میزبان میهمانان تور شیراز است .

 

رستوران پانوراما در طبقه 24 هتل چمران شیراز با نمایی زیبا از شهر از شهر ، با انواع غذاهای لذیذ ایرانی و بین المللی ، همراه با اجرای موسیقی زنده پذیرای مسافران تور شیراز است .

هتل چمران شیراز

رستوران ملل هتل چمران شیراز واقع در طبقه 3 با دارا بودن دو سالن وسیع و مجهز به مساحت 300 مترمربع ، در بالکن از دوستداران غذاهای بین المللی پذیرایی می نمایند . همچنین صبحانه هتل در این رستوران سرو می شود .

رستوران ملل هتل چمران شیراز

طرفداران غذاهای ایتالیایی، طعم دلپذیر انواع پاستا و پیتزاهای تنوری را با گوش سپردن به اجرای زنده پیانو و تماشای شهر شیراز از طبقه 25 هتل در رستوران داوینچی ، هرگز از یاد نخواهند برد .

هتل چمران شیراز

اما هتل چمران شیراز فست فود خور ها را هم از قلم نیانداخته  و فست فود ویژه هتل با ارائه منوی متنوعی از غذاهای لذیذ و فراهم آوردن لژ اختصاصی خانوادگی در طبقه اول هتل، این ذائقه ها را هم راضی نگه داشته است .

کافی شاپ ایتالیایی واقع در لابی هتل مکانی مناسب جهت گذراندن اوقاتی فرح بخش و آرام در کنار اعضای خانواده و دوستان و یا مذاکرات حرفه ای و گفتگو های کاری و تحصیلی با بهره گیری از خدمات اینترنتی کافی شاپ به همراه صرف انواع شیرینی و بستنی های ایتالیایی با طعم های متفاوت ،  می باشد .

هتل چمران شیراز

از دیگر امکانات هتل چمران شیراز می توان به  سالن همایش  اشاره نمود که در طبقات 21 و 22 واقع شده و  هریک به مساحت 800 مترمربع کاملا مجهز و چند منظوره میزبان جشن ها، مراسم و مجالس متفاوت با ارائه بهترین خدمات می باشد .

hotel-chamran-shiraz

همچنین سالن بدنسازی هتل چمران شیراز با بهره گیری از امکانات و دستگاه های پیشرفته ، در کنار استخر ، سونا و جکوزی مجموعه ،  شادابی را به مسافران  تور شیراز  هدیه نموده و خستگی را از تن ایشان دور نموده و کافی شاپ اختصاصی مجموعه ورزشی هم به بهترین وجه از ایشان پذیرایی خواهد نمود .

 

سالن بدنسازی هتل چمران شیرازسالن بدنسازی هتل چمران شیراز هتل چمران شیراز روی نقشه:

 

رزرو آنلاین تورهای داخلی:تور مشهد-تور کیش-تور شیراز-تور قشم و ... از تمام شهر ها