کافه فردوسی شیراز

فرهنگ کافه و کافه نشینی در ایران هر روز بیشتر از دیروز در حال جا افتادن است و افراد جوانی که هر روز بیشتر با آداب و رسوم این فرهنگ اخت می­ شوند، در حال افزایش است کافه فردوس شیراز یکی از کافه های مناسب برای کافه نشینی های شماست .

کافه فردوسی شیراز  یکی از کافه ‌های شناخته شده و معروف‌ شهر شیراز می باشد . این کافه در مرکز شهر و در خیابان فردوسی قرار دارد و یکی از دلایل نام گذاری آن هم به نام فردوسی همین است .  

کافه فردوسی شیراز طراحی بسیار عالی دارد و این طراحی به سبک قدیمی و سنتی است . همچنین ظروفی که در آن ‌ها غذا و نوشیدنی سرو می‌شوند هم سنتی هستند . همین طراحی سبب همخوانی این کافه با شهر تاریخی شیراز شده و در ذهن مسافران و گردشگران تور شیراز قرابت درست و به جایی تداعی می کند و در نهایت حس خوبی به مراجعین می دهد . البته این حال خوب با سفارش یک نوشیدنی اصیل شیرازی مانند خیار سکنجبین یا عرقیات شیرازی به نحو احسن تکمیل‌ خواهد شد .

محیط کافه فردوسی شیراز بسیار دنج و آرام است ضمن آن که نوای یک موسیقی دلنشین همواره در آن طنین انداز است که خود به داشتن احساس آرامش در این محیط موثر خواهد بود . همچنین عطر و بوی قهوه درس رست شده در بدو ورود به مشام  می رسد .

در کافه فردوسی شیراز انواع قهوه ‌ها ، نوشیدنی ‌های خنک و عرقیجات شیرازی و همچنین پاستا و سالاد های متنوع سرو می‌شود . کافه فردوسی شیراز  در بین گردشگران ومسافران  تور شیراز به داشتن قهوه ‌های عالی زبانزد است و  ادعای گزافی نیست اگر گفته شود که غالبا طرفداران حرفه ای قهوه از قهوه هایی که اینجا سرو می شود راضی هستند .

 کیک‌ های خوشمزه ‌و تازه کافه فردوسی شیراز می تواند عصرانه شما را تکمیل کند . همچنین یکی از پرطرفدار ترین و خوشمزه‌ ترین غذا هایی که مسافران و گردشگران تور شیراز می‌توانند در کافه فردوسی شیراز سفارش دهند سالاد مرغ است  که رنگارنگ و اشتها برانگیز است . کافه به صورت یکسره از ساعت ۹ صبح تا ۲۳ شب پذیرای گردشگران تور شیراز می باشد و ظرفیتی در حدود ۳۰ نفر دارد و فضای آن به حد کافی باز است . کافه فردوسی شیراز در رنج قیمتی متوسط قرار دارد و سرویس دهی خدمه و کارکنان آن به مراجعین مناسب می باشد .

شایان ذکر است کافه فردوسی شیراز در وب ‌سایت Trip Advisor  به عنوان یکی از مکان ‌های پیشنهادی در شیراز ثبت شده و به همین جهت است که به غیر از خود شیرازی ها و مسافران  و گردشگران تور شیراز از سراسر کشور ، روزانه گردشگران خارجی زیادی هم به این کافه می ‌آیند .