کافه فروغ شیراز

کافه ها هویت خود را از دور هم جمع شدن دو یا چند نفر و لذت بردن از مزه های مختلف و موسیقی ملایم به دست آورده اند . کافه فروغ شیراز از کافه هایی است که لحظات خاص کنار هم بودن را برایتان به ارمغان می آورد .

کافه فروغ شیراز ، واقع در چهار راه حافظیه ، روبری باغ جهان نما میزبان گردشگران و مسافران تور شیراز می باشد . این نزدیکی به باغ جهان نما موجب شده تا بسیاری از گردشگران و مسافران تور شیراز که از بازدید و گردش احساس خستگی نموده و نیاز به استراحت دارند به این کافه سری زده و با نوشیدن یک فنجان قهوه رفع خستگی نمایند . البته انواع عرقیجات اصیل شیرازی و دم نوش های گیاهی و حتی غذا هایی مانند رست بیف و اسنک گوشت و اسفناج در منوی این کافه به چشم می خورد . گفتنی است کیک های شکلاتی کافه فروغ شیراز تعریفی اند و طعم دلچسب آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد .

کافه فروغ به برگزاری محفل ‌های شعر خوانی کافه فروغ شیراز هم شهرت دارد از همین رو پاتوقی برای اهالی شعر و ادبیات محسوب می شود . پس اگر طرفدار حرفه ای شب شعر های شور انگیز هستید به هیچ عنوان کافه فروغ را از دست ندهید حتی اگر هم تجربه این محافل را ندارید به امتحانش می ارزد چرا که این محافل روح را صیقل می دهد . پس اگر می خواهید طعم شیرازگردی خود را در تور شیراز تکمیل کنید حتما سری به کافه فروغ این شهر بزنید .

کافه فروغ شیراز با وجود فضای کوچک و جمع و جوری که دارد دنج و دلنشین است و فضای هنری و ادبی آن به گردشگران و مسافران تور شیراز آرامش می بخشد ، مضاعف این که پرسنل آن می کوشند تا با آفرینش فضایی مناسب لحظاتی به یاد ماندنی را برای میهمانان خود فراهم آورند .

در کل  باید گفت کافه فروغ شیراز یک کافه دنج با رنج قیمتی مناسب می باشد که بسیاری از مردم اهل شعر شهر و مسافران خوش ذوق تور شیراز را به سوی خود می کشاند تا لحظاتی تن و روح خود را به غذای جسم و جان میهمان کنند و دقایق نابی را تجربه نمایند .