جزیره عروسک ها، مکزیک

جزیره عروسک ها (Isla De Las Mulecas) یک جزیره پرجمعیت ترین توریست در Xochimilco، مکزیک است که به روح یک دختر جوان که در سن عشقی گذراند، اختصاص داده شده است.تنها سفر کردن به این منطقه را اصلا توصیه نمیکنیم.

این محل، که در واقع یک باغ شناور است، در حال حاضر خانه صدها نفر از عروسک های وحشتناک و زخمی شده است. اندامهای جداشده، سرهای سرخ شده و چشمان خالی در درختان، حصارها و تقریبا هر سطحی در دسترس است. عروسک ها حتی در نور روشن از ظهر ظاهر می شوند، اما در تاریکی آنها به خصوص فراموش نشدنی هستند.

آنها فقط عروسک نیستند! آنها را می توان در سراسر جزیره عروسک ها یافت، آنها دست خود را حرکت می دهند.

چگونه برای رسیدن به جزیره عروسک ها:

گرفتن پرواز به نزدیکترین فرودگاه به جزیره و در نتیجه بقیه سفر را با راه رفتن باید ادامه دهید.

راز پنهان جزیره عروسک ها

داستان پشت این جزیره خالی در یک فاجعه رخ می دهد که در سال 1950 رخ داد. دون جولیان سانتانا باررا، تنها ساکن و سرپرست این جزیره بود. او یک دختر کوچولو غرق در یک کانال مرموز اطراف جزیره یافت و او قادر به نجات جانش نبود. مدت کوتاهی پس از آن، جولیان یک عروسک شناور در نزدیکی کانال را دید، فرض بر این که عروسک دختر است، جولیان عروسک را برداشته و آن را به یک درخت آویزان کرد تا ذهن شکنجه دخترش را تحسین کند. جولین بی سر و صدایی گناه نکردن زندگی دختر. او احساس کرد که جزیره توسط روح دختر تسخیر شده بود. او تنها یک عروسک بود که به فرزندش اجازه نداشت، او احساس کرد که دختر نیاز به شرکت دارد. با روحیه ترسناک، او شروع به جمع آوری عروسک هایی کرد که در کانال یافت می شد، از چندین سطل زباله و آنها را بر روی درخت برای محافظت از خود. بیش از نیم قرن، او بیش از 1500 این وحشت کمی جمع آوری کرده است. همه عروسک ها هنوز هم دست نخورده هستند. آنها مانند جسد کودکان نابود می شوند. بعدا سانتانا در سال 2001 در اثر حمله قلبی جان سالم به در برد و یک کورت سفید در نزدیکی آب قبرش را نشان داد. بعضی از داستان ها می گویند که او به همان شیوه ای که دختر مرده بود، در کانال غرق شده بود.

حقیقت پشت داستان هنوز رمز و راز است. بعضی حتی وجود غرق شدن دختر در جزیره عروسک  شک دارند. برخی می گویند جولیان این داستان را در تنهایی خود ساخته است. برخی می گویند که جولیان دیوانه شده بود و احساس کرد که عروسک ها ارواح شکنجه کودکان است که زود گذرند. مردم نزدیک به جولیان می گویند که احساس می کند که انگار یک نیروی خاصی او را کنترل میکند ، رانده می شود.

پسر عموی خود آناستازیا در جزیره زندگی می کند، آن را به عنوان جاذبه توریستی اجرا می کند. او می گوید: "روح دختر کوچک هنوز در اینجا است." "مهم نیست که عروسک ها را بردارید". او می گوید، شبها زنده می مانند. "آنها سر خود را حرکت و زمزمه به یکدیگر. این بسیار شبح است، اما من به آن عادت کرده ام. "پیاده روی از طریق این عروسک های زخمی یک تجربه وحشتناک است. اندام های شکسته، بدن های کم بدن و اجسام بی سر و ته در حال حاضر با قالب پوشیده شده اند، بعضی از آنها برای عنکبوت و حشرات تبدیل شده اند. احساسات بی گناه جولیان این باغ شناور را به قبرستان عروسک تبدیل کرد. جایی که گل ها را رشد می داد، عروسک ها را بزرگ کرد.

 

مشاهده فیلم جزیره عروسک ها در آپارات سفربخیر