هتل کاستوردا، جاذبه های گردشگری سفربخیر، کاستاریکا

هتل کاستوردا هتل Costa Verde در یک جنگل بارانی ساحلی بین پارک ملی مانوئل آنتونیو و آبشارهای باورنکردنی اقیانوس آرام قرار گرفته است. هتل Costa Verde یک رویداد تعطیلات، عروسی گرمسیری یا ماه عسل و تجربه هتل بر خلاف آنچه تصور می کنید.

هتل کاستوردا تنها 3 مایلی از روستای Quepos و 2 ساعت با ماشین از فرودگاه بین المللی سان خوزه، مقصد عالی برای اقامت کوتاه و یا برای کسانی است که به دنبال یک اردوگاه پایه راحت برای سفرهای ماجراجویی، اکوتوریسم، ماهیگیری ورزشی، گشت و گذار و یا صلح و آرامش از سواحل ماسه ای عجیب و غریب مانوئل آنتونیو و پارک ملی.

Costa-Verde

 

هتل کاستوردا در فاصله سه هزار متری از ساحل با منظره معروف پارک ملی مانوئل آنتونیو، هتل کاستوردا دارای 3 استخر بالهای صخره ای و اتاق های بزرگ، استودیو و خانه های ییلاقی است. همهی اتاقها دارای بالکن با چشم انداز پرنده ای از خط ساحلی بزرگ و پارک هستند و یا کوهنوردان جنگل های بارانی با توکان ها، خلوت ها، کوتیز و میمون ها.

Costa-Verde

 

در طول 25 سال گذشته، هتل کاستوردا توسعه داده شده، طراحی و ساخته شده به طوری که مهمانان می توانند یک نام تجاری منحصر به فرد از لوکس استوایی لذت ببرید. جنگل برای خانواده ها، گروه ها یا زوج هایی که برای اقامت گوناگون برای تعطیلات، خدمات آبگرم در محل و چهار رستوران منحصر به فرد به تناسب سلیقه ها ارائه می دهد، مناسب است.

Costa-Verde

 

کاستاریکا و کاستورود، دارای تنوع زیست محیطی، مناظر باشکوه، فعالیت های آرامش بخش و آدرنالین بسته بندی شده و مهمان نوازی گرم Tico هستند. بیا با گوش دادن به این گوشه های نادر دنیا.