رستوران زیرآبی Ithaa

رستوران زیرزمینی Ithaa در مرجانی کنراد در مالدیو زیر 16 فوت از آب قرار دارد و تجربه و دیدگاه های زندگی دریا را ارائه می دهد که به طور معمول نمی توانید بدون ریختن روی یک کت و کت و شلوار دریایی استفاده کنید. اگر چه کمی گران است، خوردن غذای شش ماهه در Ithaa یک تجربه یک بار در طول زندگی است.

کنراد مالدیو رستوران Rhangali در سراسر جهان از رستوران Ithaa استقبال کرده است اولین رستوران زیرزمینی جهان است که از منظره پانورامای 180 درجه از باغ های پر جنب و جوش مرجانی اطراف آن ارائه می دهد. Ithaa، به عنوان "مادر مروارید" در زبان مالدیو Dhivehi تعریف شده است، با استفاده از دیوارهای آکریلیک منحنی شفاف، شبیه به آنهایی که در جاذبه های آکواریوم استفاده می شود.



غذاهای منحصر به فرد لذت ببرید و منوهای متمایز از ادویه جات و ادویه محلی تهیه کنید که با تأثیرات غربی ترکیب شده است، در منوی شام مجموعه ای شیک و یک ناهار خوری چهار وجهی با هزینه های سبک تر ارائه شده است.



Ithaa سالگرد 12 ساله خود را در سال 2017 جشن گرفت و از بهترین رستورانهای زیر آب دنیا برخوردار بوده است، بیشترین تجربه ناهارخوری و به عنوان زیباترین رستوران جهان شناخته شده است.

. رستوران Ithaa توسط M.J. Murphy Ltd طراحی شده و ساخته شده است مشاوره طراحی در نیوزیلند و در آوریل 2005 افتتاح شد و خود را به عنوان اولین رستوران زیر دریا در جهان معرفی کرد. غذا که در رستوران سروده شده است در طول سالها تغییر کرده است و اخیرا به عنوان اروپای معاصر با تأثیرات آسیایی شناخته شده است.



ورودی  رستوران Ithaa یک پله مارپیچی در یک غرفه ی سایشی در انتهای یک اسکله است. سونامی که پس از زلزله اقیانوس هند در سال 2004 در فاصله 0.31 متر (1 فوت در اینچ) زیر ورودی پله قرار داشت و هیچ آسیبی به رستوران نداشت.

رستوران نیز برای احزاب و عروسی خصوصی استفاده می شود.  در آوریل 2010، برای جشن سالگرد 5ththiaa Ithaa، رستوران را می توان به عنوان یک محل اقامت در یک محل رزرو. این ارتقاء مجموعه "زیر آب" تا آوریل 2011 ادامه داشت.