رستوران آریا قشم

گردش و تفریح و سیاحت و خرید سوغات بخش هایی دوست داشتنی هر سفری هستند . اما سفر علاوه بر این ها بخش جذاب دیگری هم دارد که با آن تکمیل می شود بله درست حدس زدید صرف یک غذای خوشمزه در رستوران آریا قشم.

مسافران و گردشگران تور قشم در کنار گشت و گذار در این جزیره زیبا و تفریح در اماکن و جاذبه های گردشگری آن و خرید از بازار ها و  مراکز خرید رنگارنگ ، قطعا مشتاق می باشند در طول سفر خود برای یک بار هم که شده غذا های خوشمزه و خوش عطر محلی قشم را در رستوران آریا قشم امتحان کنند .

اسم غذا های محلی قشم و کلا غذا های جنوبی که می آید ، نخستین چیزی که به ذهن هر فردی می رسد بوی ماهی های جنوب و طعم تند است . همین طور اولین غذا هایی که نام آن ها به نظر می آیند قلیه ماهی ، فلافل ، سمبوسه و سوسیس بندری می باشند .  اما غذا های محلی جنوبی بسیار متنوع تر از این حرف ها است . عطر و رنگ و طعم غذا های محلی جنوبی هوش از سر گردشگران و مسافران  تور قشم   می برد .

در اکثر رستوران های جزیره قشم غذا های محلی سرو می کنند یکی از این رستوران ها رستوران آریا قشم است که یکی از معروف ترین رستوران های قشم می باشد که طعمی ماندگار از غذا های محلی جنوبی را به گردشگران و مسافران تور قشم پیشکش می نماید . در  که یکی از پرطرفدار ترین رستوران ها در جزیره قشم به شمار می رود ، علاوه بر غذا های محلی جنوبی دیگر غذا های سنتی هم سرو می شود . نکته قابل توجه آن است که قیمت غذا های رستوران آریا نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب می باشد .

 

آدرس رستوران آریا در خيابان شهيد باهنر قشم ، رو به روى پاسگاه مرکزى واقع شده و همه روزه با خدمات رسانی مناسب پرسنل رستوران پذیرای گردشگران و مسافران تور قشم است تا خاطره خوشی را برای میهمانان خود رقم زند و رسم میهمان نوازی را به نحو شایسته ای به جا آورد .