رستوران نعیم قشم

جزیره قشم واقع در جنوب ایران دارای یکی از خاص ترین ساختار طبیعی می باشد که بر روی ذائقه ها و غذاهای آن منطقه هم قطعا تاثیر گذار خواهد بود . قشم را به غذاهای تندش می‌شناسند ، غذاهایی که خاص این منطقه است .

غذا های قشم پر از ادویه است و خوردن غذا های دریایی در این جا معنا پیدا می‌کند و مانندش را در شهر دیگری نمی‌ توان خورد . غذا های دریایی قشم جزوی از جاذبه سفر می باشند ، قشم دارای تنوع غذایی بالایی بوده و غذا های محلی مخصوصی هم دارند که بسیار خوشمزه و لذیذ هستند . غذا های جزیره قشم سرشار از ادویه هایی می باشد که غذا های دریایی را بی نهایت خوشمزه می کند . مردم منطقه جزیره قشم در کنار دریا زندگی می کنند و انواع ماهی ها را صید می کنند و خوشمزه ترین غذا های دریایی قشم را می پزند . بسیاری از رستوران های قشم غذا های دریایی به عنوان بخش اصلی منوی خود قرار داده اند .  در این بین چنانچه در تور قشم از خوردن غذا های دریایی خسته شده اید و به دنبال تنوع غذایی هستید سری به رستوران نعیم بزنید که غذا های متنوع ایرانی برای مهمانان و مسافران تور قشم سرو می کند .

رستوران نعیم قشم   یکی از رستوران های معروف در جزیره قشم می باشد که در سال ۱۳۹۳ در نزدیکی ساحل و مرکز خرید خورشید افتتاح شده است . رستوران با فضایی گرم و صمیمی پذیرای مسافران تور قشم است . منوی این رستوران تنوع بسیار بالایی دارد و شما می توانید باب سلیقه خود در منو غذایی بیابید و میل کنید . شما در این رستوران هر آنچه را که می خواهید پیدا می کنید ، از انواع مرغ گرفته تا انواع کباب و استیک . علاوه بر این ، کیفیت فوق العاده غذا و پرسنل مجرب آن با حسن برخورد ، دست به دست هم می دهند تا مسافران تور قشم تجربه صرف غذایی عالی را در در سفر خود داشته باشند .

گردشگران و مسافران تور قشم  که قصد رفتن به رستوران نعیم  را دارند می بایست از میدان امام قلی خان به سمت شرق بروند . رستوران نعیم از جمله رستوران هایی است که توسط بیشتر مسافران تور قشم پیشنهاد می شود . این رستوران به داشتن یک سلف سرویس بسیار بزرگ مشهور است .

هر چند در این رستوران چندان خبری از غذا های دریایی نیست ، اما جای میگو و ماهی شیر ، ماهی کبابی و قلیه ماهی همیشه در منوی این رستوران جایگاه خود را دارد و رستوران به طبخ میگو های پفکی معروف بوده و خوشمزگی قلیه ماهی‌ اش در جزیره زبانزد خاص و عام  می باشد