رستوران بانی

انتخاب رستوران در مسافرت ها مهم و قابل توجه هستند . رستورانی که غذای سالم و خوشمزه سرو کند همواره در بین مسافران پر طرفدار است . رستوران بانی قشم یکی از رستوران هایی است که با اقبال گردشگران مواجه شده است .

تنوع رستوران ها در جزیره زیبای قشم برای گردشگران تور قشم بسیار قابل توجه می باشد . برخی از رستوران های جزیره قشم در اطراف دریا ، برخی در اطراف مراکز تجاری و برخی دیگر در داخل هتل ها هستند . رستوران بانی قشم یکی از رستوران های معروف و البته پر طرفدار در بین گردشگران و مسافران تور قشم می باشد .

رستوران بانی که در انتهای بلوار امام قلی خان واقع شده و از آن جا که بسیاری از مراکز خرید و مجتمع های تجاری در اطراف آن قرار دارند مورد توجه گردشگران تور قشم است .

 

رستوران بانی قشم با برخورداری از محیطی دنج و زیبا آماده ارائه خدمات به مسافران تور قشم است .

در رستوران بانی انواع غذا های خوشمزه از انواع کباب تا خوراک های دریایی سرو می شود . شایان ذکر است رستوران بانی همه روزه از ساعت 12 تا 3 بعد از ظهر برای سرو ناهار و از ساعت 7 بعد از ظهر تا 12 شب برای سرو شام پذیرای گردشگران و مسافران تور قشم است . به گردشگران تور قشم توصیه می شود برای یک بار هم که شده غذای رستوران بانی را امتحان کنند و از طعم لذیذ غذا های این رستوران در سفر خود لذت ببرند .