رستوران شاد قشم

نوش جان کردن غذای خوش طعم و البته با کیفیت بخش خوشمزه جاذبه های هر سفری است . انتخاب یک رستوران مناسب هم لذت سفر را افزون می کند و هم ضامن سلامت خانواده ها در سفر خواهد بود .

یک غدای خوب بعد از گشت و گذار در بازارهای متنوع قشم

بعد از گشت و گذار بسیار در بازارهای متنوع قشم و بالا و پایین کردن مراکز خرید گوناگون جزیره قشم و خستگی خرید ، خوردن یک غذای لذیذ و خوش طعم می تواند بسیار دلچسب و خوشایند باشد و تا حدودی خستگی را از یاد ببرد . جزیره زیبای قشم که یکی از نقاط گردشگر پذیر ایران محسوب می شود رستوران های بسیاری دارد . یکی از شناخته شده ترین رستوران های قشم، رستوران شاد است که بیشتر گردشگران و مسافران  تور قشم  آن را می شناسند و به سایر مسافران هم پیشنهاد می دهند .  

در رستوران شاد انواع غذا های دریایی و ایرانی و بین المللی سرو می شود و مسافران و گردشگران تور قشم می توانند از تنوع غذایی رستوران شاد بهره برده و غذایی خوش طعم و با کیفیت مناسب میل نمایند . نمی شود مسافت زیادی پیمود و به جزیره قشم آمد و از غذا های دریایی نخورد . غذا های دریایی معمولا از پر طرفدار ترین غذا ها در جزیره قشم می باشند چون غذا های دریایی در سواحل جنوبی طعم دیگری دارند این جا ماهی و میگو تازه صید شده و با ادویه های مخصوص طعم دار می شوند و بر سر میز غذای مسافران تور قشم سرو می شوند .  اگر در بین اعضای خانواده کسی باشد که میانه خوبی با ماهی و میگو و کلا غذا های دریایی نداشته باشد در منوی غذایی متنوع رستوران شاد انتخاب های خوشمزه دیگری برایش وجود خواهد داشت . انتخابی در بین غذا های سنتی و ایرانی و یا طعم های جدید و نوین غذا های بین الملل  . خلاصه همه مسافران و گردشگران تور قشم با هر سلیقه و ذائقه غذایی رستوران شاد را راضی ترک خواهند نمود  .

رستوران شاد جنب درب اصلی بازار فردوسی پذیرای گردشگران و مسافران تور قشم است و ساعت کاری رستوران  12 تا 15 بعد از ظهر برای سرو ناهار و 19 تا 24 شب برای سرو شام  می باشد  . همچنین پرسنل رستوران همواره در تلاش هستند تا خدماتی مناسب و درخور شأن و منزلت مسافران و گردشگران تور قشم به ایشان ارائه نمایند و به رسم مهمان نوازی به نحو شایسته و مطلوب میزبان ایشان در جزیره قشم باشند .