مرکز خرید ستاره قشم

مراکز خرید قشم و ویژگی هر کدام جزء اصلی ترین و اولین اطلاعاتی است که مسافران جزیره پیش از سفر خود در جستجوی آن هستند . در این راستا بهتر است با یکی از قدیمی ترین مراکز خرید جزیره یعنی مرکز خرید ستاره قشم آشنا شوید .

نام منطقه آزاد که به گوش می خورد کلید واژه بعدی که به ذهن می رسد خرید است . بسیاری از افراد که تور قشم را برمی گزنند تمایل دارند یک تیر و دو نشان کرده و در کنار سفر با تمام تأثیرات روحی مثبت آن ، خرید های مورد نیاز خود در بازه زمانی دراز مدت را هم انجام دهند و از قیمت مناسب تر و تنوع بالای اجناس در منطقه آزاد قشم بهره مند گردند .

یکی از بزرگ ترین ، مجهز ترین و البته قدیمی ترین مراکز خرید و مجتمع های خرید قشم مرکز خرید ستاره قشم می باشد . مرکز خرید ستاره قشم در زمینی به وسعت 10000 متر مربع با زیربنای 30000 متر مربع در 3 طبقه ساخته شده است . مرکز خرید ستاره قشم که در بلوار امام قلی خان قرار دارد در سال 1376 به بهره برداری رسیده است یعنی از آن زمان که تور قشم چندان جایگاهی در بین گردشگران پیدا نکره بود این بازار فعالیت خود را آغاز کرده است . مرکز خرید ستاره قشم دارای 750 واحد تجاری و تفریحی است و طراحی آن به گونه ای است که 5 درب مختلف در زوایای مختلف مرکز خرید به شکل ستاره دارد . بد نیست بدانید مرکز خرید ستاره قشم به خاطر کیفیت اجناس در کنار قیمت های مناسب آن ، از محبوبیت ویژه ای در بین گردشگران و مسافران تور قشم برخوردار است . تنوع محصولات ارائه شده در مرکز خرید ستاره قشم هم چشمگیر است به طوری که در این بازار انواع پوشاک ، کیف و کفش ، عینک ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن ، لوازم خرازی ، لباس مجلسی ، لوازم کامپیوتر و لوازم خانگی عرضه می گردد .  همچنین نمایندگی برند های معتبری همچون سامسونگ ، ال جی ، شوارتسکلف آلمان ، نیوا ، کلیون ، آرکون ، آرکانسیل ، آیوا ، سونی ، جی وی سی ، تفال ، چای احمد و فیلیپس در مرکز خرید ستاره قشم حضور دارند .

مرکز خرید ستاره قشم از امکانات و خدماتی چون تهویه مطبوع ، نمازخانه ، فضای بازی کودکان ، فضای استراحت مراجعین ، آرایشگاه زنانه و مردانه ، سیستم پیجینگ ، سالن بیلیارد ، پله برقی و فضای ارتباطی مرکزی هم برخوردار می باشد . گردشگران تور قشم اگر در خلال خرید خسته شده و یا احساس گرسنگی کنند می توانند در رستوران سنتی ، کافه تریا و یا کافی شاپ مرکز خرید ستاره قشم با نوش جان کردن غذاها و خوراکی های خوشمزه و دلچسب تجدید قوا کرده و دوباره به بازارگردی خود در این مرکز خرید ادامه دهند .

 گردشگران تور قشم در نظر داشته باشند در اطراف مرکز خرید ستاره قشم مراکز خرید و مجتمع های تجاری دیگری نظیر مرکز خرید فردوسی ، مرکز خرید خلیج فارس و مرکز خرید پردیس وجود دارند که تنوع و گستره انتخابی وسیع تری در اختیار گردشگران تور قشم قرار می دهد .

ساعت کاری مرکز خرید ستاره قشم به صورت معمول  صبح ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر و در نوبت عصر  از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۱ شب می باشد  و در ایام شلوغ سال مانند تعطیلات نوروز از ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره باز است .