مرکز خرید سیتی سنتر قشم

یافتن اطلاعات در مورد مراکز خرید و بازارها از مسائلی است که اغلب گردشگران تور قشم در تلاش هستند پیش از سفر به آن بپردازند تا از سر در گمی در طول سفر جلوگیری کنند . به همین منظور در این مقاله به معرفی یکی دیگر مراکز خرید قشم با نام سیتی سنتر قشم خواهیم پرداخت .

در مناطق آزاد مراکز خرید بیش از هر چیز دیگر مورد توجه قرار خواهند گرفت ، در جزیره قشم هم مراکز خرید و مجتمع های تجاری بسیاری به چشم می خورد . مرکز خرید سیتی سنتر قشم یکی از مدرن ترین و شیک ترین مراکز خرید قشم به شمار می رود . مرکز خرید سیتی سنتر قشم پایین تر از میدان امام قلی خان واقع شده است و کالاها و اجناسی متنوع را با کیفیت مناسب و قیمتی نسبتا متعادل را به مسافران تور قشم عرضه می کند . مرکز خرید سیتی سنتر قشم ، متشکل از دو ساختمان مستقر در دو سوی خیابان است که با یک تونل به یکدیگر متصل شده اند نمای داخلی این تونل به نام دالان هنر با نور پردازی های زیبا جلوه بیشتری یافته است و تابلوها و عروسک هایی با لباس های محلی جنوبی در کنار صنایع دستی منطقه مبین فرهنگ بومیان قشم می باشند . این خوش سلیقگی در معرفی و انتقال فرهنگ مردم منطقه به گردشگران به صورت بصری در زمانی کوتاه ما بین خرید جالب توجه است . مرکز خرید سیتی سنتر قشم در سه طبقه ساخته شده است . سیتی سنتر یک دارای دو طبقه تجاری است که انواع برندهای داخلی و خارجی را در خود جای داده است . گردشگران تور قشم می توانند انواع کالاهای متنوع نظیر کیف و کفش ، وسایل نوزاد ، لباس زنانه ، بچه گانه ، مردانه ، شکلات و قهوه و مبلمان را در این دو طبقه بیابند . طبقه آخر سیتی سنتر یک هم محل شهربازی با بیش از ۲۴۰ دستگاه بازی و بولینگ است که اوقات مفرحی را برای مسافران تور قشم رقم خواهد زد به ویژه اگر مسافر یا مسافران کوچکی شما را همراهی می کنند که از ساعت ها گشت و گذار در مرکز خرید به ستوه آمده اند . همچنین گردشگران تور قشم می توانند در رستورانی که در این طبقه جای دارد از انواع غذاهای دریایی و ایرانی نوش جان کرده و لذت ببرند . اگر هم اهل فست فود هستید ، خبر خوش این که چندین فست فود هم در این طبقه وجود دارد . در مجموع رستوران و فست فودهای سیتی سنتر یک فضایی بیش از ۳۰۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده اند .

 سیتی سنتر دو هم در کنار فروشگاه های متعدد عرضه انواع لباس و کفش ، مغازه های دکوری و تزئینی مختلفی دارد که اجناس لوکس و زیبایی به معرض نمایش و فروش گداشته اند . همچنین سیتی سنتر دو دارای کافی شاپ زیبایی است که گردشگران تور قشم می توانند خستگی خرید را در این محل از تن بزدایند و دوباره تازه نفس عزم خود برای ادامه خرید جزم نمایند !  

لازم به ذکر است مرکز خرید سیتی سنتر قشم روز های عادی سال صبح ها از ساعت ۱۰ تا ۲ بعد از ظهر و عصرها از ۵ بعد از ظهر تا ۱۲ شب پذیرای گردشگران تور قشم است . همچنین این مرکز خرید در ایام پیک سال نظیر عید نوروز از ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب یکسره باز است .