هتل آلاله درگهان قشم

هتل سه ستاره آلاله(درگهان قشم) یکی از مناسب ترین هتل های درگهان در جزیره قشم می باشد که از امکانات رفاهی مطلوب و محیطی آرام با منظره و چشم اندازی عالی برخوردار است و فاصله زمانی هتل تا فرودگاه 35 دقیقه است.

هتل آلاله درگهان قشم اگر چه 20 کیلومتر با قشم فاصله دارد اما در نزدیکی مراکز تجاری معروف و مشهور درگهان مانند دو دولفین ، بازار قدیم ، اطلس ، پرشین گلف ، مروارید و صدف قرار دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای مسافران تور قشم که به قصد خرید به جزیره آمده اند ، باشد .این هتل در راستای پاساژ ها و در فاصله 800 متری با آن ها قرار گرفته در نتیجه محیط آرامی دارد و از هیاهوی پاساژ ها  دور است . 

  • چرا هتل درگهان برای اسکان مسافرینی که قصد خرید دارند مناسب است؟

همچنین هتل آلاله درگهان با جاذبه های گردشگری نظیر جزایر ناز ، جنگل حرا ، دره ستاره ها و جزیره هنگام قشم هم فاصله‌ بسیار کمی دارد . در هر صورت مسافران چه به قصد خرید و چه به قصد بازدید از جاذبه های گردشگری ، تور قشم را انتخاب کرده باشند ؛ هتل آلاله درگهان  جهت اسکان ایشان مکان مناسبی به نظر می رسد . هتل آلاله درگهان نزدیک دریا قرار گرفته و علاوه بر آرامش این محیط ، دید به سواحل خلیج فارس و نزدیکی به این ساحل از مزایای این هتل می باشد و مسافران تور قشم می‌توانند در هر زمان از شبانه روز که تمایل دارند از ساحل زیبا بهره برده و در کوتاه ترین زمان ممکن به اتاق محل اقامت خود بازگردند . لازم به توضیح است که از هتل تا ساحل سنگ فرش شده ‌است و تقریبا 50 در صد اتاق‌ های هتل دید رو به دریا دارند .

هتل آلاله درگهان با انواع اتاق‌ و سوییت آماده خدمت رسانی به مسافران تور قشم است و دارای 44 باب اتاق دو تخته ، سه تخته و چهار تخته  می باشد . یاد آور می شود ساعت تخلیه اتاق ها 12 بعد از ظهر و ساعت تحویل 14 بعد از ظهر می باشد . فاصله زمانی هتل تا فرودگاه هم 35 دقیقه است که میهمانان هتل می بایست در زمانبندی برنامه سفر خود در نظر داشته باشند .

هتل درگهان قشم

امکانات اتاق های هتل آلاله درگهان قشم

  • روم سرویس

  • آسانسور

  • سیستم اعلان حریق

  • بیزینس سنتر

  • غرفه فروشگاهی

  • لابی

  • امکانات اداری مانند دستگاه فکس و فتوکپی

  • اینترنت وایرلس رایگان

رستوران هتل درگهان قشم

از دیگر امکانات هتل آلاله درگهان  می توان به کافی شاپ ، صبحانه خوری و میز بیلیارد اشاره نمود . همچنین در بالا ترین طبقه هتل ، رستوران گردان  تعبیه شده است و گردشگران تور قشم هنگام صرف غذا حرکت آرامی را حس می کنند که در کنار تغییر چشم انداز پیش روی ایشان می تواند تجربه جذابی باشد .

هتل آلاله

آدرس هتل آلاله روی نقشه:

رزرو آنلاین تورهای داخلی:تور مشهد-تور کیش-تور قشم-تور شیراز و ....